- Katılım
- 8 Ara 2015
- Mesajlar
- 1,206
- Konu Yazar
- #1
Merhaba.
Az evvel motosikletimi park ettiğim yerden almaya gittim. Yatık bir vaziyette duruyordu. Önce solunda duran duvara oradan da sürtünerek yere düşmüş. Ön cam ve depoda çizikler var. Gidon bi tuhaf geldi bilmiyorum belki de psikolojiktir. Yalnız giderken elimi serbest bıraktım biraz baktım kafa sağa sola sallanıyor. Seri bir şekilde.
Durum da böyle:
Ön cama zımpara boya yapar hallederim bir şekilde. Keza aynaları, debriyaj kolunu falan da bir şekilde düzeltirim ama bu kafa sallama olayı beni tedirgin ediyor. Nasıl bir yol izlemeliyim, bu şekilde servise kadar sürülür mü yardımcı olursanız sevinirim. Gece gece başımıza iş aldık..
Az evvel motosikletimi park ettiğim yerden almaya gittim. Yatık bir vaziyette duruyordu. Önce solunda duran duvara oradan da sürtünerek yere düşmüş. Ön cam ve depoda çizikler var. Gidon bi tuhaf geldi bilmiyorum belki de psikolojiktir. Yalnız giderken elimi serbest bıraktım biraz baktım kafa sağa sola sallanıyor. Seri bir şekilde.
Durum da böyle:
Ön cama zımpara boya yapar hallederim bir şekilde. Keza aynaları, debriyaj kolunu falan da bir şekilde düzeltirim ama bu kafa sallama olayı beni tedirgin ediyor. Nasıl bir yol izlemeliyim, bu şekilde servise kadar sürülür mü yardımcı olursanız sevinirim. Gece gece başımıza iş aldık..