Motosikleti düşürüp kaçmışlar.. (Fotoğraflı)

Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Merhaba.

Az evvel motosikletimi park ettiğim yerden almaya gittim. Yatık bir vaziyette duruyordu. Önce solunda duran duvara oradan da sürtünerek yere düşmüş. Ön cam ve depoda çizikler var. Gidon bi tuhaf geldi bilmiyorum belki de psikolojiktir. Yalnız giderken elimi serbest bıraktım biraz baktım kafa sağa sola sallanıyor. Seri bir şekilde.

Durum da böyle:

o73WPm.jpg

1dvWPA.jpg

1dvWnj.jpg


Ön cama zımpara boya yapar hallederim bir şekilde. Keza aynaları, debriyaj kolunu falan da bir şekilde düzeltirim ama bu kafa sallama olayı beni tedirgin ediyor. Nasıl bir yol izlemeliyim, bu şekilde servise kadar sürülür mü yardımcı olursanız sevinirim. Gece gece başımıza iş aldık..
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Bunu yapanların dötünde fistüller oluşsun, nışadır ile banyo etsinler, yidikleri kebablar at büllğünden yapılı çıksın, vejeteryan iseler avokado yerine eşşek pıtrağı hıyarını yutsunlar ....

İnsan özür notu yazıp tilifon iliştirir, çok ayıb ve yazık.

Geçmiş olsun, temkinli sürmeye bak.


Kafa sallamadığı hızlarla sürüp götür sallar ise tehlikeli olabilir.

Trinity'misin sen kimsin ? , daha mesajı yollamam ile beğenin düşü verdi, kırmızı çeketlimisin kimsin sen?? ^^
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
768
Sadece yatmış motosiklet. Servise kadar tabiki cok rahat sürülür
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
ne istediniz boxerdan kime ne etti bu boxer ? görünce benim daha çok moralim bozuldu tüü.. ::facepalm:: kim yaptıysa onunda birgün boxerı olsun
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
kazayla düşürmüşler anlaşılan ve o şekildede bırakıp kaçmışlar,
olduğu yere düşmeyle gidon veya ön takıma bişey olmaz,,bence pisikolojik kuruntu sendeki ,,neyse allah beterinden saklasın ,geçmiş olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
Geçmiş olsun hocam. Grenajlı bi makine olsa hasar binlerle ifade edilebilirdi
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
düşük hızlarda kafa sallar ama bi 45 50 ile giderken bıraktığınızda sallamıyorsa iyidir sıkıntı yok
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
306
Yaşasın koruma demiri.
Sallama olmaz bence olursada direk yatmış olmaz araba geri geri gelirken hızlı vurmus felan olabilir ? Kafada problem varsa yapanı bulamaya calısın. Yola cıktıysanız servisede rahat gidersiniz.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
benim teorim şu şekilde; daha önce boxer birinden dayak yiyip içinde gezdiren bir embesil boxer modelini görünce hıncını boksör isimli motosikletle kavgaya giren adam motoru yattığı yerde tekmeleyip yoluna devam etti
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst