Daha önce okumuştum; biz motorcular için çok faydalı bir derlemedir.
Yalnız, burada çok önemli bir hususu atlamayalım! Bazı arkadaşlarımız hatırlatmışlar, alıntı olduğunu belirtmemişsin diye.. Arkadaşımız da yazının dibine "ALINTIDIR" şeklinde bir dipnot düşmüş sadece... Bu kadarla geçiştirmek de doğru değildir. Eğer bir alıntı yapıyorsanız, yazarının adını mutlaka belirtmeniz gerekir. Alıntı yaptığınız ortamda yazar adı belirtilmemiş ise, bu sefer de alıntıyı yaptığınız site, gazete, roman ya da her neyse, mutlaka onun adını belirtmeniz gerek! Aksi takdirde başınız derde girebilir. Benden söylemesi...