Motosiklete Nasıl Başlanır ...

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
76
walla ben önce bir besmele çekip başladım... gerisi geldi :) istemek başarmanın yüzde 50 sidir...:))))
 
Katılım
15 Nis 2008
Mesajlar
20
Benim gibi yeni başlayanlar için süper bir yazı olmuş. Zevkle okudum:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
Daha önce okumuştum; biz motorcular için çok faydalı bir derlemedir.

Yalnız, burada çok önemli bir hususu atlamayalım! Bazı arkadaşlarımız hatırlatmışlar, alıntı olduğunu belirtmemişsin diye.. Arkadaşımız da yazının dibine "ALINTIDIR" şeklinde bir dipnot düşmüş sadece... Bu kadarla geçiştirmek de doğru değildir. Eğer bir alıntı yapıyorsanız, yazarının adını mutlaka belirtmeniz gerekir. Alıntı yaptığınız ortamda yazar adı belirtilmemiş ise, bu sefer de alıntıyı yaptığınız site, gazete, roman ya da her neyse, mutlaka onun adını belirtmeniz gerek! Aksi takdirde başınız derde girebilir. Benden söylemesi...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
şimdiki nesil artık direk 1000 lik ve 600 le basliyor ne olcak bakalım bunun sonu
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
40
benim motosiklet merakım ve başlamam tamamen genetik babadan oğula geçme.
her ne kadar 14 yıldır kullanmama rağmen hala annem karşı çıkıyor
ehh haksızda değil her yaz bir kaç kaza yapınca normal olarak fırçasını atıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst