Motosiklete Müzik Tesisatı

Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
Arkadaşlar bügün ankaradayken bir kac ybr gördüm arka çantaya müzik tesisatı koymuş dum tıs gidiyorlar hoşuma gitti ben de yapsam nasıl yapacam anfi gerekir benim bildigim teyip varsa ben ipoddan calmak istesem nasıl bir uygulama yaparım acaba bilgisi olan vardı kesin konuyu aradaım bulamadım
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teybe kablolu kaset takıyorsun, jackını da İ-poda bağlıyosun ses yetmezse genelde yetmez anfi takvyesi ,daha iyi kolon derken bu işler bayağı pahalıya çıkar bence kulaklık tak:mrgreen:
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
322
yap arkadaşım çok güzel olur
bugün honda GOLDWING GL 1800 inceledim onun üzerinde vardı.
niye yapacan yapma olurmu sözlerine aldırma
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
motosiklete göre kücük anfi nerde bulabilirim acaba ve fiyatları ucuzmu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst