- Katılım
- 10 Eki 2011
- Mesajlar
- 131
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar, forumu genelde okuyucu olarak takip ediyorum. Şu an polis bi abimden aldığım MCT 250 motorum var. Alırken çin malı olmasından ötürü çok karambolde kaldım ama aldıktan sonra çok dua ettim. Üzerindeki çeşitli aksesuarlara rağmen en ufak bir sorun çıkarmadı. Aldığım şahısta Hakkari'den motorla Konya'ya gelmiş. 1300 Km yolu. Çalışmayan tek bir aksamı bile yok çok memnunum.
Ama gel görki işimden dolayı araba ihtiyacım var. Bateristim ve davullarımı her işe götürürken emanet araba veya taksiyle götürüyorum. Çok zor oluyor. Motorumu satıp araba almayı düşünüyorum ama kıyamıyorum motoruma. Şöyle bir çözüm getirdim kendi içimde.
Kullanışlı olduktan sonra bana konforu vs. si hiç önemli değil. Sağlam olsun beni yarı yolda bırakmasın yeter. 2 sorum var.
1- Bu aldığım yada yaptırdığım karavan\sepetle şehir içinde gezmemde prosedüre aykırı herhangi bir durum söz konusu mu? Ruhsata çeki demiri işletmem gerekecek midir? İşletmem gerekiyorsa ne gibi işlemler gerekiyor ve ne kadar maliyetli?
2- 3 tane örneğim var bunları yaptırmaya kalksam ne kadara nereden yaptırabiliriz.?
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:...sUau0-AyTGw39CbHcxrdZyioSu8wgYurWI64K1HNGz7pA
http://www.enteresan.com/files/img/ent/art/1MS/Bg3/t6G/karavan-motorsiklet,6,box.jpg
http://www.motorsikletyansepet.com/urun/romork/11.JPG
Kapalı kasa olan muhakkak çok maliyetli ve ağır olacaktır fakat ben daha küçük ve daha hafif bir malzemeden köşeli hatları olan yani işçiliği daha basit bir kapalı kasa çok güzel olabilir. İçinde herhangi hiç birşey düşünülmesin. İçine koyacağım ekipmanlara zarar gelmeyecek şekilde içinide düzenleyeceğim. Şu an en büyük sorunum prosedürle ilgili sorun olacak mı?
Ama gel görki işimden dolayı araba ihtiyacım var. Bateristim ve davullarımı her işe götürürken emanet araba veya taksiyle götürüyorum. Çok zor oluyor. Motorumu satıp araba almayı düşünüyorum ama kıyamıyorum motoruma. Şöyle bir çözüm getirdim kendi içimde.
Kullanışlı olduktan sonra bana konforu vs. si hiç önemli değil. Sağlam olsun beni yarı yolda bırakmasın yeter. 2 sorum var.
1- Bu aldığım yada yaptırdığım karavan\sepetle şehir içinde gezmemde prosedüre aykırı herhangi bir durum söz konusu mu? Ruhsata çeki demiri işletmem gerekecek midir? İşletmem gerekiyorsa ne gibi işlemler gerekiyor ve ne kadar maliyetli?
2- 3 tane örneğim var bunları yaptırmaya kalksam ne kadara nereden yaptırabiliriz.?
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:...sUau0-AyTGw39CbHcxrdZyioSu8wgYurWI64K1HNGz7pA
http://www.enteresan.com/files/img/ent/art/1MS/Bg3/t6G/karavan-motorsiklet,6,box.jpg
http://www.motorsikletyansepet.com/urun/romork/11.JPG
Kapalı kasa olan muhakkak çok maliyetli ve ağır olacaktır fakat ben daha küçük ve daha hafif bir malzemeden köşeli hatları olan yani işçiliği daha basit bir kapalı kasa çok güzel olabilir. İçinde herhangi hiç birşey düşünülmesin. İçine koyacağım ekipmanlara zarar gelmeyecek şekilde içinide düzenleyeceğim. Şu an en büyük sorunum prosedürle ilgili sorun olacak mı?