- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar siteye yeni üye oldum uzun zamandır takip ediyodum zaten. 13 Eylül'de 17 yaşımı bitirdim 18den gün aldım ve a2 ehliyeti almak istiyorum önümüzdeki ay filan kayıt olcam sürücü kursuna. Ve hem öğrenmek hem de ulaşımımı kolaylaştırmak için motosiklet almayı düşünüyorum hemen şimdi alacak durumum yok ama en azından fikir danışmak istiyorum sizlere yani az yakan benim işimi görebilecek şehir içinde rahatlıkla kullanabileceğim bi scooter almayı düşünüyorum amacım sadece ulaşımı kolaylaştırmak ve yavaş yavaş motor kullanmayı öğrenmek ve ustalaşmak. Ailem pek sıcak bakmıyo bu işe o yüzden de destek vermiyolar bana ama ben kafaya koydum alcam taksitle filan bi yolunu bulup almak istiyorum bu yaşta araba zaten hiç alamam en azından motor olsun ulaşımımı da sağlamış olurum sadece ihtiyaç için değil motorlara da ilgi duyuyorum ilerde kendimi geliştirip daha iyi motor sahibi olmak istiyorum. Şimdi sizden yardım istiyorum bu konuda en azından kafamda bi fikir oluşması için tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim yardımcı olacak arkadaşlara.