Motosiklete hız limiti Meclis’te

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Motosiklet kullanıcıları, hız limitlerinin otomobillerle aynı olması için TBMM Dilekçe Komisyonu’na yüzlerce başvuruda bulunuluyor.

Yapılan başvurularda, motosikletler için hız limitlerinin otomobillere göre düşük olmasının risk oluşturduğu kaydedildi. Birçok imzacısının bulunduğu bir dilekçede, şunlar yazıldı:

‘Hayati tehlike var’

“Güncel karayolları hız limitlerinde şehir içi yollarda otomobillere ve motosikletlere uygulanan limitlerde fark yoktur ve 50 kilometredir. Bununla birlikte örneğin ismi ‘şehirlerarası bölünmüş yol’ olarak geçen yollarımızda otomobillere uygulanan 110 kilometrelik hız sınırına karşın motosiklet hız sınırı 90 kilometredir. Bu limit farklılığı motosiklet sürücüleri için tehlike arz eder olmuştur. Akan trafikte 110 kilometre hız limitinde seyir halinde olan otomobillerle birlikte 90 kilometre hızla seyretmek zorunda olan bir motosiklet, maalesef sürekli olarak baskı ve şerit ihlalleri, şoför tacizi altında kalmaktadır.”
Bir başka dilekçede ise otomobillerin hızının motosikletlere göre düşürülmesinin de iyi bir çözüm olabileceği belirtildi.

Kaynak: Milliyet
 

Ekli dosyalar

  • hiz-limiti-motosiklet-2014.jpg
    hiz-limiti-motosiklet-2014.jpg
    82.7 KB · Görüntüleme: 5,699
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
266
Meclise gönderilen e-dilekçelerin çoğunu imzaladım yanlız en çok 30 imzalı dilekçe gördüm en az 5000 ni :silent: bulmalıydı........
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
176
Bence de ne yapılıp edilip geçirilmesi gereken bir yasa. Özellikle yüksek cc motorlar için son derece mantıksız 90 sınırı.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
ara sıra halkın yararına çalışmak zorunda kalmak da milletvekili olmanın olumsuz yanı işte ne yaparsın :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst