Motosiklet'e Gereken Ekipmanlar ve Plaka

Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
326
Selamın Aleyküm, Kolay Gelsin İlk Önce Herkese Arkadaşlar Motosiklet İçin: 2700tl , peki ekipmanlar için kaç tl tutar ve bi marka önerirmisiniz bunun için hangi kask,eldiven,dizlik,dirseklik iyi olur markaları felan sölerseniz.
Bide Plaka çıkartmak sonra noterden alma gibi şeylerin hepsi kaç tl olur bununda onlarıda sölerseniz sevinirim.
Tekeriniz Düz Bassın İnşallah
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
bu gün kız arkadasıma prohell dizlik , prohell eldiven, ls2 kask, nic mont aldım.. cok cok sıkı bır pazarlıkla ve devamlı alısverıs yaptıgım yer olmasıyla bırlıkte hepsı 320 lıraya cıktı. ama dediğim gibi sıkı pazarlık ve sürekli alısveris söz konusu. mutlaka ucuz diye elestriler gelecektir. ucuz koruma hiç korumadan daha önemlidir diyorum sadece.
 
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
326
saol kardeşim bide kızla, erkek ekipmanlarının fiyatları aynımı onda bi sorum var çünki çoğu şeyler öle de buda ölemi nasıl ?
bu gün kız arkadasıma prohell dizlik , prohell eldiven, ls2 kask, nic mont aldım.. cok cok sıkı bır pazarlıkla ve devamlı alısverıs yaptıgım yer olmasıyla bırlıkte hepsı 320 lıraya cıktı. ama dediğim gibi sıkı pazarlık ve sürekli alısveris söz konusu. mutlaka ucuz diye elestriler gelecektir. ucuz koruma hiç korumadan daha önemlidir diyorum sadece.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
korumalar arasında çok acayip fiyat farkı(250 lirayada koruma dizersin 2,000 liraya da) var ama arkadaşımız bir üst mesajda onu açıklamış zaten
şimdi eğer plakayı sen çıkartacaksan yani motor sıfırsa noter satışı almazsın sıfırdan plaka çıkarmakta (sigorta dahil olup plakanın da 50 olacağını varsayarsak) 250/350 arası tutar
 
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
326
Sıfır Motor Olunca Noterle Bi Şey Yapmıyomuyuz ? sıfır motorda neler yapcam peki onu sölersen kardeşim sevinirim ya.
korumalar arasında çok acayip fiyat farkı(250 lirayada koruma dizersin 2,000 liraya da) var ama arkadaşımız bir üst mesajda onu açıklamış zaten
şimdi eğer plakayı sen çıkartacaksan yani motor sıfırsa noter satışı almazsın sıfırdan plaka çıkarmakta (sigorta dahil olup plakanın da 50 olacağını varsayarsak) 250/350 arası tutar
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
valla genel olarak fiyatlar aynı hatta bayan montları daha pahalı ama benım hatun 1.47cm 40kg oldugu için ekipmanlar ''XS'' yani ''S'' bedenden bile küçük belkide o yüzden biraz daha ucuza geldi. hemen hemen aynı kalitede kendi korumalarım onunkilerden 100 lıra kadar daha pahalı. ki montu gittim ucuz olsun diye fuardan aldım. ama dediğim gibi. 2700 liralık motora biniyorsan. boyle koruma dizeceksin demektir muhtemelen. kimse atıp tutmasın. 3 binlik motora 2 binlik koruma giyen yoktur yada nadirdir. mühim olan. 'KORUMALARININ KALİTESİNE GÖRE HIZINI BELİRLEYİP BİR KAT DAHA DİKKATLİ BİRAZ DAHA YAVAS KULLANMAK' düne kadar max 80 kmh hıza ulasan çin malı scooterimdede tam koruma geziyordum.
 
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
326
ben boyum:1.71cm kilom:96 :) biraz fazla ama napak :pr: saten motora: 2700 ekipmana: 500 gibi bişey olursa plakayada arkadaşın dediği gibi: 300-350 yaparsak İnşallah ama bide sigorta felan var onada var onu bilmiyorum fiyatını
bide kask olarak hangisi iyi kalite şekil olarak ama kapalı kask olsun açık güvenliksiz
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
en kötünün iyisi. en ucuz sharp testli lisanslı kask LS2. biraz ağırdır düşük hızda buğu yapar. ama en azından 120-150 tl arasında sharp testinden 5 üzerinden 4 alan bi kask takıyor olursun. gönül isterki hepimiz agv shoei kullanalım. ama motor 2500 lira kask 1500 lira..
 
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
326
fiyat önemli değil de ama iyicede abartmayak motor yazın olur 3000tl ye kadar çıkar, plaka sigorta derken 400 tl felan buluruz. ekipmanda 500-700 kadar bi biriktiririm onlara harcarım.
en kötünün iyisi. en ucuz sharp testli lisanslı kask LS2. biraz ağırdır düşük hızda buğu yapar. ama en azından 120-150 tl arasında sharp testinden 5 üzerinden 4 alan bi kask takıyor olursun. gönül isterki hepimiz agv shoei kullanalım. ama motor 2500 lira kask 1500 lira..
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
Sıfır Motor Olunca Noterle Bi Şey Yapmıyomuyuz ? sıfır motorda neler yapcam peki onu sölersen kardeşim sevinirim ya.

motorun faturasıyla beraber herhangi bir sigorta acentesine git onlar belge düzenleyip seni emniyete yönlendirirler...
gittiğin acenta emniyete yakın olursa daha iyi olur işlemlerin nasıl olduğunu sana tek tek gösterirler...
sigortacılar bu işlem için bizim burda 10 lira felan alıyorlar birde motoruna sigorta kesilmesi lazım onun için de sigorta ücreti alırlar daha sonrada emniyet senden ruhsat/plaka parası alır yani hepsini toplasan çıkacak fiyat 250/350 arası tutar
 
Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
326
tmm saol abi sana bişey sorcam mondial 125 mh drift iyimi sence
motorun faturasıyla beraber herhangi bir sigorta acentesine git onlar belge düzenleyip seni emniyete yönlendirirler...
gittiğin acenta emniyete yakın olursa daha iyi olur işlemlerin nasıl olduğunu sana tek tek gösterirler...
sigortacılar bu işlem için bizim burda 10 lira felan alıyorlar birde motoruna sigorta kesilmesi lazım onun için de sigorta ücreti alırlar daha sonrada emniyet senden ruhsat/plaka parası alır yani hepsini toplasan çıkacak fiyat 250/350 arası tutar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst