- Katılım
- 28 Mar 2013
- Mesajlar
- 326
- Konu Yazar
- #1
Selamın Aleyküm, Kolay Gelsin İlk Önce Herkese Arkadaşlar Motosiklet İçin: 2700tl , peki ekipmanlar için kaç tl tutar ve bi marka önerirmisiniz bunun için hangi kask,eldiven,dizlik,dirseklik iyi olur markaları felan sölerseniz.
Bide Plaka çıkartmak sonra noterden alma gibi şeylerin hepsi kaç tl olur bununda onlarıda sölerseniz sevinirim.
Tekeriniz Düz Bassın İnşallah
Bide Plaka çıkartmak sonra noterden alma gibi şeylerin hepsi kaç tl olur bununda onlarıda sölerseniz sevinirim.
Tekeriniz Düz Bassın İnşallah