- Katılım
- 26 Mar 2018
- Mesajlar
- 10,008
- Motosikleti
- 2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Doğma büyüme İstanbulluyum. Samimi söyleyeyim filtreleme, emniyet şeridi, solun solu gibi kaçak işler yapmadığımız sürece trafikte motosiklet sürmenin bir espirisi kalmıyor. Altımda hem kendi arabamın, hem de yakıtının şirket tarafından karşılandığı şirket arabası dönemlerim oldu, 2'sini de kullanmayıp motorla gideceğim yere gittim. Ben beklemeye katlanamıyorum sanırım.
Şerit paylaşma ve emniyet şeridi kullanmaya ceza yazmaya başlarlarsa motosikleti satarım. Hiçbir avantajı kalmıyor... Ben zevki için kullanmıyorum bu mereti. (Zevk alıyorum o ayrı...)
Son düzenleme: