- Konu Yazar
- #1
biraz sert bir başlık farkındayım. bu zamana kadar motosikletle en az 40-50 bin km yaptım. fakat beni diğer motosikletliler kadar tehlikeye atan, strese sokan başka kimse olmadı. evet araçlar tabii ki riske soktu beni de herkes gibi. ancak hiçbir araç ben emniyet şeridindeyken sağımdaki 1 metre bile olmayan boşluktan hızla geçmedi veya yine emniyette oldukça makul bir hızda giderken arkama yanaşıp zart zart kornaya basmadı.
en basitinden daha dün temde emniyet şeridinde durakladım dörtlüleri yaktım ve telefon görüşmesi yaptım. sonrasında ise gayet kontrollü bir şekilde sola sinyalimi vererek çıkacaktım ki yaklaşık 300 m arkamdaki motosikletli arkadaş zart zart kornaya basmaya başladı. noluyor yani biraz yavaşlasan ölür müsün?
kuryelerin birçoğu, apaçilerin hepsi "motosikletçi çevresine saygılıdır." düşüncesini yıkmaya ant içmiş gibi sürüyorlar. sonrasında da şu kadar motosikletli hayatını kaybetti bu kadar motosikletçi zarar gördü filan diyoruz. sen kargo yetiştirecek olabilirsin ama kimse sana kaldırımda gitme hakkını vermiyor. kimse sana beni taciz etme hakkını da vermiyor. geçebiliyorsan solumdan bir zahmet geçip git. sağıma girerek ne yapmak nereye varmak istemektesiniz?
tekrar söylüyorum: beni en çok motosikletçiler tedirgin ediyor trafikte.
en basitinden daha dün temde emniyet şeridinde durakladım dörtlüleri yaktım ve telefon görüşmesi yaptım. sonrasında ise gayet kontrollü bir şekilde sola sinyalimi vererek çıkacaktım ki yaklaşık 300 m arkamdaki motosikletli arkadaş zart zart kornaya basmaya başladı. noluyor yani biraz yavaşlasan ölür müsün?
kuryelerin birçoğu, apaçilerin hepsi "motosikletçi çevresine saygılıdır." düşüncesini yıkmaya ant içmiş gibi sürüyorlar. sonrasında da şu kadar motosikletli hayatını kaybetti bu kadar motosikletçi zarar gördü filan diyoruz. sen kargo yetiştirecek olabilirsin ama kimse sana kaldırımda gitme hakkını vermiyor. kimse sana beni taciz etme hakkını da vermiyor. geçebiliyorsan solumdan bir zahmet geçip git. sağıma girerek ne yapmak nereye varmak istemektesiniz?
tekrar söylüyorum: beni en çok motosikletçiler tedirgin ediyor trafikte.