MOTOSiKLETÇiLER EŞiTLiK iSTiYOR/MENDERES ÖZEL

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Onlar trafiğin en dışlanmış ve kırılgan sürücüleri. 10 gün önce yaşanan trajik kaza, motosikletçileri ayağa kaldırdı. Şimdi güvenli yol alabilmeleri için haklarını arıyorlar

-İhmalden kaynaklanan bir kaza, 10 gün önce gencecik bir insanın, motosiklet çevresinin sevilen ismi Murat Doğanay’ın yaşamını elinden aldı. Çimenleri sulaması gereken fıskiyeler yolu da ıslatmış, Doğanay’ın motosikletinin hakimiyetini kaybetmesine neden olmuştu.
- YAKLAŞIK 500 motosikletçi, önceki gün bir konvoyla Kartal’da kazanın gerçekleştiği yerde toplandı. Diğer araçların sıkıştırması, kötü yol planlaması gibi nedenlerden çok can kaybeden motosikletçiler, ilk kez bu kadar büyük bir protesto düzenledi.
- ORGANİZATÖRLERDEN motosiklet.net kurucusu Erhan Erdil, “Bu eylemin farkı, neden orada olduğumuzu ve trafiği kapattığımızı öğrenen otomobil sürücülerinin de bize destek vermesiydi” dedi.


Bu satırların yazarının da arasında olduğu motosikletçiler trafik yönetiminden ve Ankara’dan ne istiyor?
- Hatalı sulamalar yüzünden yollar, virajlar ıslanıyor. ‘Su’dan nedenlerle ölmek istemiyoruz.
- Bariyerler, kaza anında asfaltta sürüklenme olasılığı yüksek olan motosikletçiler de düşünülerek planlanmalı.
- Diğer araç sürücüleri motosikletleri fark etmeli; aracın üzerinde bir can olduğunu hatırlayarak yeri geldiğinde yol vermeli.
- Hız limitleri yeniden düzenlenmeli. Otomobillerin otoyollarda üst hız limiti 120 km/s iken, bu limit motosikletler için 80 km/s. 120 km/s hızla akan bir trafikte saatte 80 kilometre motosikletçi için tehlike demek.

MENDERES ÖZEL/Milliyet-Cadde
 

Ekli dosyalar

  • 2rqhm5g.jpg
    2rqhm5g.jpg
    20.9 KB · Görüntüleme: 21,114
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaş,

İzlenen ve popüler bir motorcu olan Menderes özel üzerine düşen görevi yapmış:rendeer: Kendisine teşekkürler. bu konuyu gündemde tutalım arkadaşlar ve bunun yolunu araştıralım:)
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Menderes Özel yazılması gerektiği gibi yazmış.Eline ve emeğine sağlık...
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
menderes özel ve üzerine düşen görevlerı gereği gibi yapan herkese teşekkürler . fakat daha az önce iftara 5 dakıka kala evıme gıderken yolumu keserek önüme direksıyon kıran sürücünün hala bır seylerden haberı yok biz bu sürücülere ulaşmamız mümkün değil bunun devlet eğitim pğolıtıkaları ile düzeltılmesi lazım sigara kampanyaları gıbı kampanyalara ihtıyacımız var
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
menderes özel ve üzerine düşen görevlerı gereği gibi yapan herkese teşekkürler . fakat daha az önce iftara 5 dakıka kala evıme gıderken yolumu keserek önüme direksıyon kıran sürücünün hala bır seylerden haberı yok biz bu sürücülere ulaşmamız mümkün değil bunun devlet eğitim pğolıtıkaları ile düzeltılmesi lazım sigara kampanyaları gıbı kampanyalara ihtıyacımız var

Menderes bey'e tekrar teşekkür ederim, sesimiz olmaya devam ediyor..

Sinan abi sorma hele şu minibüs taksi ve halk/iett şöförlerinin trafik terörü yüzünden içimde öyle bir sinir varki aklımdan geçenleri buraya yazsam erhan beni süresiz banlar..
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Menderes bey'e tekrar teşekkür ederim, sesimiz olmaya devam ediyor..

Sinan abi sorma hele şu minibüs taksi ve halk/iett şöförlerinin trafik terörü yüzünden içimde öyle bir sinir varki aklımdan geçenleri buraya yazsam erhan beni süresiz banlar..
Ben açık açık söyliyim başına gelen son taksi sıkıştırmalarından ve tali yoldan hızla öneme fırlayıp nerdeyse düşmeme sebeb olan o taksicilerden birinin arabasına binip ormanlık biyerde güzel bi dovmek istiyorum öyle 2 vurup bırakmıycam kol bacak kırıcan motordan düşünce kırılan yerlerin ağrısının nasıl oldunu anlar belki.Bide ne yapıyon diyince gormedım derler ya o zaman benim şarteller tam atıo
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
MENDERES ÖZEL'E çok çok tşk ederim. Bizim sesimiz olma konusunda yaptığı çalışmalar gerçekten sevindirici.
Umarım artık Türk milletinin aklına bişeyler sokulabiliecek şekilde çalışmalar yapılır. Tek temennim bu,
Bundan başka Murat, Onur ölmesin, kaybetmeye dayanacak gücümüz kalmıyor.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
bu stede galıba bırılerı demişti benımde aklımda kalmış elimizde stecarlar olacak üzerınde BU ARAC SAHIBI MOTOSIKLETLİ SÜRÜCÜYE SAYGISIZCA DAVRANMIŞ TRAFIK KURALLARINI HİÇE SAYIP MOTOSIKLET KULLANANIN DA BIR İNSAN OLDUĞUNU AİLESI OLDUĞUNU UNUTMUŞTUR.LÜTFEN BU ARAC SÜRÜCÜSÜNE DIKKAT EDELIM. yazalımve bu stecarları aracınarkasına yapıştırıp uzaklaşalım.
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Motosiklet adı ile adını Türkiye ve dünyaya duyurmuş, ve adını duyurduğu camiaya sahip çıkan herkese teşekkür ediyorum. Menderes ÖZEL bu konuda diğerlerine de örnek teşkil edr umarım. Servetlerini ve isimlerini iki tekerden kazanmış ama bu gün yollardaki iki tekerli arkadaşlarını unutmuş olanlarında tez zamanda akılları başlarına gelir umarım.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
yollarımız çok kötü
planlama yapıldığına inanmak güç
kat farkı bile yeri geldiğinde motosiklet kullanıcısı için büyük tehlike oluşturabilecek kadar etkili ki çukurlar yamalar kat farkları yoldan 15 cm alçakta mazgallar ve bunlar ile birlikte sizi ezmeye çalışan diyer araç sürücüleri

böyle bir yolda diyer araç sürücüleri ile birlikte güvenli değil sadece yol alabilmek için bile binbir türlü akrobasi yapmak gerekiyor
 
Katılım
29 Nis 2007
Mesajlar
64
buraya kadarmış :farao:
Yeni başlayan arkadaşlara tavsiyem, canınızı seviyorsanız motosiklet kullanmayın; her an, her yerden başınıza birşey gelebilir.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
buraya kadarmış :farao:
Yeni başlayan arkadaşlara tavsiyem, canınızı seviyorsanız motosiklet kullanmayın; her an, her yerden başınıza birşey gelebilir.

Sendemi Brütüs!!!:silent:

Yapma gözünü seveyim.

Murat'in konusu taze diye açmadim ama kazayi daha sonra genis genis konusacagiz.
Murat bu forumda yazilanlari en iyi idrak eden, en iyi algilayan ve uygulayan kardesimdi benim.
Eger o bile hata yaptiysa,yarin gelecek baska ölüm haberleri beni sasirtmayacaktir.
Ama buna ragmen umutsuzluga gerek yok.

Bu arada eline saglik her iki yazini da okudum, tesekkurler....
 
Katılım
29 Nis 2007
Mesajlar
64
Ama buna ragmen umutsuzluga gerek yok.

dostum gerçekten umudumu kaybettim. Sorun yalnızca motosikletlilerin karşılaştığı tehlikeler değil. Türkiye'de trafik ve bu trafiğin unsurları yani biz, siz, onlar topyekün arızalı. Şimdi Ramazan'dayız ya "Allah kabul etsin" millet oruçlu. İftara 30 dakika, 1 saat kala trafiğin hali nasıl biliyor musun? Bu kadar çılgın bir trafik görmedim hayatımda. İşten o saatlerde çıkıyorum ve topu topu 20 kilometrelik yolda her gün en az 3 kaza görüyorum. Ya o kazaların unsurlarından biri ben olsam, adam iftara yetişeceğim diye, beni de altına alsa. bugünlerde en büyük korkum bu. Bu kadar sakat akan trafiğin iyileştirilmesi için hiçbir şey yapılmazken, motosikletlilerin can güvenliği için ne önlem alınabilir ki.
Bizim arızalarımıza gelirsek, bazı arkadaşların kuralları hiçe sayması yüzünden motosikletçiler "serseri" imajını üzerinden atamıyor, atamaz da. geçenlerde çok popüler forumun yöneticilerinden biri başlık açmış anlatıyor: "Motosiklete bindiğim şu kadar yılda yemediğim halt kalmadı bir tek tek teker denemedim. Şimdi onu da öğrendim alın size de öğretiyorum" diye...
Bu böyle uzar gider.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Ramazandan dolayımıdır nedir, millet çıldırmış durumda her gün en az 5-6 kaza atlatıyorum son anda yırtıyorum, çok zor Türkiye de motor kullanmak çok zor... Dandik yollara mı dikkat edeceksin, elinde cep telefonu ile konuşup üzerine çıkmaya çalışanlara mı dikkat edeceksin, 30 km hız uyarısı olan yolda 150 ile gelip sağa kırmamla son anda kurtulduğum öküzlere mi dikkat edeceksin, Kavşak alırken 5 cm gerinden gelip tampon sürtenlere mi dikkat edeceksin... Şu yaz bitene kadar İstanbul dışında motor sürmek gerekli ben onu anladım...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
dostum gerçekten umudumu kaybettim. Sorun yalnızca motosikletlilerin karşılaştığı tehlikeler değil. Türkiye'de trafik ve bu trafiğin unsurları yani biz, siz, onlar topyekün arızalı. Şimdi Ramazan'dayız ya "Allah kabul etsin" millet oruçlu. İftara 30 dakika, 1 saat kala trafiğin hali nasıl biliyor musun? Bu kadar çılgın bir trafik görmedim hayatımda. İşten o saatlerde çıkıyorum ve topu topu 20 kilometrelik yolda her gün en az 3 kaza görüyorum. Ya o kazaların unsurlarından biri ben olsam, adam iftara yetişeceğim diye, beni de altına alsa. bugünlerde en büyük korkum bu. Bu kadar sakat akan trafiğin iyileştirilmesi için hiçbir şey yapılmazken, motosikletlilerin can güvenliği için ne önlem alınabilir ki.
Bizim arızalarımıza gelirsek, bazı arkadaşların kuralları hiçe sayması yüzünden motosikletçiler "serseri" imajını üzerinden atamıyor, atamaz da. geçenlerde çok popüler forumun yöneticilerinden biri başlık açmış anlatıyor: "Motosiklete bindiğim şu kadar yılda yemediğim halt kalmadı bir tek tek teker denemedim. Şimdi onu da öğrendim alın size de öğretiyorum" diye...
Bu böyle uzar gider.

Bu iftar vakti meselesi onemli Menderes hocam.
Zaten trafik surekli bir telas halinde,bir de ustune Ramazan tuz biber ekiyor.
Dikkat etmek gerek.
Ya da en iyisi bu ay boyunca motosikletten uzak durmak.
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
44
Allah rahmet eglesin acılı ailesinede baş saglıgı dilerim yazık oldu hiç yere gitti burada suç motorcularda ve trafik polislerinde bende moto kuryeyım motorsiklet kullanıcıları birbirine sahip çıkmıyo yolda kalsan durup bakmıyolar bile geçenlerde benzinim bitti yolda kaldım yanımdada eşimde vardı ya allah rızası için bi durun bi bakın neden yolda kaldın sorun en az 20 motorcu arkadaş geçti bi kişi durmadı sormadı bile nasıl minibuscüler taksiciler birbirini hiç tanımasa bile sahipleniyo bizde o yok işte sadece hava atma var seninki çin malı senınkı bu malı senınkı 3 lira benımkı 10 lira dururda yardım edersem klasım bozulur diye düşünenler çok yolda durup bakmak yok sen kaza yapmışsın veya bi arızan var adam yanından geçiyo gidiyo ya allah rızası için bi dur bak bugun o arkadaşlarımıza olan yarında bize olabilir mesela belirli gunlerde toplanabilinir çok kişide gelir mesela ayda bi kere başka bi yerde bi taksıcı bi minübüscü kadar olamıyoruz kimseyi küçümsemeden birbirimize sahip çıkmalıyız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst