- Katılım
- 25 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,154
- Konu Yazar
- #1
600 cc kategorisi, 2007 Türkiye Drag Yarışları Şampiyonu, Elazığımızın ve Motosiklet23'ün gururu
Oktay DAL'ın, İzmir'deki Şampiyonlar Gecesi Kupa Törenine katılamamıştık. :silent:
Oktay Elazığ'a döndükten sonra bu güzel olayı kendi aramızda kutlamak istedik. :cat:
Arkadaşlarımız, Semih SERTDEMİR'in çarşı merkezindeki bürosuna gelmeye başladılar.
Birbirini gören kulüp üyelerimiz sevinç ve muhabbetle kucaklaştılar.



Polis baskını mı var ne :queen: Bu gelen kişiyi gözüm bir yerden ısırıyor ama nereden :mrgreen:



Gören de kupayı benim aldığımı sanacak. Masada gözümün önüme koydum hemen. :wiinkk:
Aslında chopper motosikletlerle ilgili bir yarış kategorisi olsa ben bilirim yapacağımı ama yok işte








Oktay'ın o geceye ait fotoğraflarıyla güzel bir video klip yapılmıştı. Projeksiyon makinası ile perdeye yansıtacaktık ama bir aksilik çıktı.
Biz de o video klibini dizüstü bilgisayardanAllah'ın emri gibi herkese tek tek seyrettirdik.:wiinkk:







Murat ÇELİK arkadaşımız ağzımızı tatlandırma zamanının geldiğine karar verdi.





:rendeer: Tebrikler Oktay DAL:rendeer:


Sohbet faslı başladı.
Gönül ne çay ister ne çayhane; gönül güzel bir sohbet ister herşey bahane.(Şair mi olsam ne :queen: )







Oktay DAL'ın, İzmir'deki Şampiyonlar Gecesi Kupa Törenine katılamamıştık. :silent:
Oktay Elazığ'a döndükten sonra bu güzel olayı kendi aramızda kutlamak istedik. :cat:
Arkadaşlarımız, Semih SERTDEMİR'in çarşı merkezindeki bürosuna gelmeye başladılar.
Birbirini gören kulüp üyelerimiz sevinç ve muhabbetle kucaklaştılar.



Polis baskını mı var ne :queen: Bu gelen kişiyi gözüm bir yerden ısırıyor ama nereden :mrgreen:



Gören de kupayı benim aldığımı sanacak. Masada gözümün önüme koydum hemen. :wiinkk:
Aslında chopper motosikletlerle ilgili bir yarış kategorisi olsa ben bilirim yapacağımı ama yok işte








Oktay'ın o geceye ait fotoğraflarıyla güzel bir video klip yapılmıştı. Projeksiyon makinası ile perdeye yansıtacaktık ama bir aksilik çıktı.
Biz de o video klibini dizüstü bilgisayardanAllah'ın emri gibi herkese tek tek seyrettirdik.:wiinkk:







Murat ÇELİK arkadaşımız ağzımızı tatlandırma zamanının geldiğine karar verdi.





:rendeer: Tebrikler Oktay DAL:rendeer:


Sohbet faslı başladı.
Gönül ne çay ister ne çayhane; gönül güzel bir sohbet ister herşey bahane.(Şair mi olsam ne :queen: )






