zenon Katılım 31 May 2007 Mesajlar 3,081 23 Eki 2008 Konu Yazar #1 http://video.eksenim.mynet.com/teknisyenarif/cilgin_motorsiklet_yolculugu/220815/#
sakinseytan Katılım 22 Şub 2007 Mesajlar 1,760 23 Eki 2008 #2 yuh yaww helal olsun şöföre denge mühendisi be bu resmen ekip çalışması ama ist gibi trafigi bol mekanlarda tavsiye etmem ilk düzlükte cakılır
yuh yaww helal olsun şöföre denge mühendisi be bu resmen ekip çalışması ama ist gibi trafigi bol mekanlarda tavsiye etmem ilk düzlükte cakılır
teknoali Katılım 3 May 2008 Mesajlar 1,330 23 Eki 2008 #5 ilqinC nasıl gidiyor öle bu? Bir de kask takmamışlar!!!
seccomann01 Katılım 26 Eyl 2008 Mesajlar 168 23 Eki 2008 #6 Motorsikletmi o yoksa belediye otobüsümü harika bişey diyemiyorum :queen:
draggy Katılım 18 Eyl 2008 Mesajlar 3,680 23 Eki 2008 #7 Yuh diyorum ve az gelişmiş ülkelerde olan bu tür görüntülerin ülkemde de olması ayrıca düşündürücü:silent:
Yuh diyorum ve az gelişmiş ülkelerde olan bu tür görüntülerin ülkemde de olması ayrıca düşündürücü:silent:
rafel Katılım 25 Eki 2007 Mesajlar 629 23 Eki 2008 #8 hındıstandır burası yada tayvant falandır normal demek lazım
mach1 Katılım 24 Şub 2008 Mesajlar 1,958 24 Eki 2008 #10 Otobüsleri kaldırıp bunlardan alsak daha iyi olur hem otobusçülerde bizi sıkıştıramazlar:mrgreen:Allah korusun çok sakat gidiyorlar
Otobüsleri kaldırıp bunlardan alsak daha iyi olur hem otobusçülerde bizi sıkıştıramazlar:mrgreen:Allah korusun çok sakat gidiyorlar