Motosiklet Yolculuğu :)

Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
yuh yaww helal olsun şöföre:D denge mühendisi be bu resmen ekip çalışması ama ist gibi trafigi bol mekanlarda tavsiye etmem ilk düzlükte cakılır:D
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Yuh diyorum ve az gelişmiş ülkelerde olan bu tür görüntülerin ülkemde de olması ayrıca düşündürücü:silent:
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
hındıstandır burası yada tayvant falandır
normal demek lazım
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Otobüsleri kaldırıp bunlardan alsak daha iyi olur hem otobusçülerde bizi sıkıştıramazlar:mrgreen:Allah korusun çok sakat gidiyorlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst