motosiklet yağmurda tekliyor

Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
iyi akşamlar arkadaşlar motor yağmurda ve bol sulu yolda gidince tekliyor yani istemsiz gaz kesiyo ve stop ediyo jikle açık gezsemde farketmiyo arkadaşa sordum buji kablosu ıslanıyodur ondan dedi sizce neden olabilir ustalardan yardım lütfen
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
İstediğin buji başlığını tak, motor ıslak yolda veya yağmurda binince yeterince ısınamadığı için tekliyor. Ayrıca jikle açık gezme hava filtren benzin olur, filtre tıkanır yolda kalırsın.
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
13
Büyük ihtimalle bujiler ıslanmış ya da Mengu16'nın dediği gibi tam ısınmadan yola çıkmışsındır.
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Buji kablosu yada bobin su sebebiyle şase alıyor.Yada buji piposundaki kauçuk şapka ölmüş ve su alıyor.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
dostum kafaya takma bütün cbf 150 ler yağmurda tekleme ve stop sorunu yaşıyor:p
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Motorun ısınmasıyla alakası yok yağmur her yağdığında hava soğuk mu oluyor?

Buji piposundan veya bobinden şaseye atlama yapıyor ateşleme sistemi.Gözle gözükmeyen yerlerden yağmur suyu şaseleme atlama yaptırıyor.Bujiye gidecek cereyanı şase çekiyor.

Buji piposunun kauçuk olanlarından takın takmadan önce silikonlu gres sürülürse aynı sorun yaşanmaz.

---------- Post added at 14:37 ---------- Previous post was at 14:33 ----------

Şu videodaki gibi test yapsın hangi tamirci bakıyorsa, kendinde yapabilirsin korkma arkanda mtnetforum var; :)

http://www.youtube.com/watch?v=xXAFQa0R9hA

Bulaşık deterjanlı su sıkılacak püskürtülecek...
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Motorun ısınmasıyla alakası yok yağmur her yağdığında hava soğuk mu oluyor?

Buji piposundan veya bobinden şaseye atlama yapıyor ateşleme sistemi.Gözle gözükmeyen yerlerden yağmur suyu şaseleme atlama yaptırıyor.Bujiye gidecek cereyanı şase çekiyor.

Buji piposunun kauçuk olanlarından takın takmadan önce silikonlu gres sürülürse aynı sorun yaşanmaz.

---------- Post added at 14:37 ---------- Previous post was at 14:33 ----------

Şu videodaki gibi test yapsın hangi tamirci bakıyorsa, kendinde yapabilirsin korkma arkanda mtnetforum var; :)

http://www.youtube.com/watch?v=xXAFQa0R9hA

Bulaşık deterjanlı su sıkılacak püskürtülecek...
Her yağmur yağdığında hava soğuk olmuyor fakat, bu motorun silindir ve silindir kafası yatay olduğundan, ön tekerden ve yoldan sıçrayan sular motorun aşırı soğumasına neden olarak performansını düşürüyor.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Adam doktora demiş ki: Doktor bey elimle şurama bastırınca çok acıyor
Doktor cevap vermiş: Sende bastırma o zaman.

E kardeşim sen de yağmurda binme o zaman :mrgreen:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Adam doktora demiş ki: Doktor bey elimle şurama bastırınca çok acıyor
Doktor cevap vermiş: Sende bastırma o zaman.

E kardeşim sen de yağmurda binme o zaman :mrgreen:
Şöyle bi çözüm buldum ben, 0 derecede bile binilebiliyor :)
img0001mf.jpg
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Her yağmur yağdığında hava soğuk olmuyor fakat, bu motorun silindir ve silindir kafası yatay olduğundan, ön tekerden ve yoldan sıçrayan sular motorun aşırı soğumasına neden olarak performansını düşürüyor.

Soğuk havadada yağmur yokken aynısını yapması gerekir.Su vesair şeyler performansını etkilemez motorun.Her önü açık motorda aynı şeyi yapması gerekir o zaman.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst