- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar önce hikayemi anlatayım . Ben yazın babamın yanında çalışıyordum iyide para kazanıyordum dediki ne yapacaksın parayı bende motor alırım dedim . Babamda ne yapacan olum motoru dedi neyse 1 ay sonra ben karar vermiştim Özelliklede Şu küba çita kanuni breton sesi hızı olsun hoşuma gidiyordu. Babama dedimki baba gel motor alalım dedi babamda ehliyetini al ben sana 0 ını alacam dedi. Neyse zor kabullendim tamam dedim . Bu arada yaşım 16 ydı seneye alırım dedim a2 yi . A1 ehliyet çıkardılar onu alırım dedim babamda 2016 da ilk kayıt yaptıracağım zaman ne yapacan olum dedi tekrar 2. sinde çok geç kalmıştım 1 gün kalmıştı evrakları falan yetiştirmezdim babama yine söyledim babam nasıl yetiştirecen olum dedi napacan motoru dedi ben sana arabayı alırım dedi . Seneye son sınıf öğrencisiyim ne yapmam lazım ben ehliyeti kendi param ile alacam babam sadece motoru alacak . Lütfen yorumlarını bekliyorum tavsiyelerinizi bekliyorum .
Şimdi 8 Hazirana kadar evrakları götürmem lazım yoksa geç kalırım . Evraklarda bir sağlık raporu ve savcılık kaldı onlarda 2 günümü alır Lütfen taktik verin nasıl açarım konuyu nasıl hallederim. İyi günler
Şimdi 8 Hazirana kadar evrakları götürmem lazım yoksa geç kalırım . Evraklarda bir sağlık raporu ve savcılık kaldı onlarda 2 günümü alır Lütfen taktik verin nasıl açarım konuyu nasıl hallederim. İyi günler