- Katılım
- 11 May 2015
- Mesajlar
- 34
- Konu Yazar
- #1
2 saat önce motosikletimle izmir çarşıdan yavaş yavaş giderken 2 köpeğin saldırısına uğradım, birden sağ bacağımda bi acı hissedip bacağımı kaldırdım hızlanıp köpeklerin arasından kaçtım eve gelince bacağımı açtım baktım o bölgede herhangi bi iz yok ama ısırdı eminim canım çok yandı, sivilce gibi birkaç nokta var acaba ısırık izi o mu?(o bölgede normaldede sivilce vardı bi iki tane ama ayırt edemiyorum) kuduz aşısı ne zaman yaptırmalıyım? her devlet hastanesi kuduz aşısı yapar mı? yardımcı olun lütfen
ale:
ale: