Motosiklet tutkunlarından 30 Ağustos'a korteji

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
İstanbul Kadıköy Suadiye'de bir araya gelen Türkiye Motosiklet Platformu üyesi yüzlerce motosikletli 30 Ağustos Zafer Bayramı nedeniyle, kortej halinde Edirnekapı Şehitliği'ne gitti. Saat 12.00'de Suadiye'de toplanan grup üyeleri 13.00'de hareket edip Edirnekapı Şehitliği'ne doğru yola çıktı.

"ÇOK DUYGUSAL ANLAR YAŞIYORUZ"

Polislerin eşlik ettiği motosikletliler, 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nden geçerek şehitliğe ulaştı.

Türkiye Motosiklet Platformu Başkanı Zafer Fatih Özsoy, "30 Ağustos'un, zaferin 100. yılında yine Suadiye'den hareket eden kortejimiz Edirnekapı Şehitliği'ne gidecek ve orada şehit aileleri ile buluşacağız. Her zaman yaptığımız bu gurur dolu korteji bugün de burada olmaktan çok mutluyuz. Çok yüksek bir katılım var yine, yüzlerce motosikletçi geldi ve Urfadan, Ankara'dan başka şehirlerden de katılımlar var. Gelen herkesin ayağına sağlık. Birazdan Bağdat Caddesi'nde bizim bu kortejimizin çıkışını bekleyen binlerce insan bizi alkışlayacak. Çok duygusal anlar yaşıyoruz gerçekten bizim için müthiş anlar bunlar" dedi.

Türkiye Kuryeler Federasyonu Genel Başkanı Murat Tomris, "Atamızın bizlere bırakmış olduğu büyük mirası coşkuyla, sevgiyle ve mutlulukla karşılamak için yine buradayız. Motosikletimizi burada sürüyoruz. Edirnekapı Şehitliği'mize doğru hareket ediyoruz. Tahminimce 2 ya da 3 binin üzerine motosikletli var burada" dedi.


68nRIs.jpg


eIzS8a.jpg


2kYI7q.jpg


Kaynak: Cumhuriyet
 

Ekli dosyalar

  • 30agustos2022.jpg
    30agustos2022.jpg
    77.4 KB · Görüntüleme: 14,804
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
TMP'ye bravo. Her milli bayramda bu kortejleri çok güzel organize ediyorlar.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Bana aşırı saçma geliyor böyle organizasyonlar.
Dün denk geldim. Bağdat caddesinden 120 kadar motor geçti, 100 tanesi goldwing. Kullanıcı profili de bildiğimiz goldwing kullanıcısı. Ekipman yok, hoparlörler son ses, çakarlar sirenler kamyon kornaları vs. Ego tatmininden ibaret bir olay, zafer bayramıyla ne alakası var?

Akşam da arazi araçları konvoyu vardı. Gene çakarlar sirenler, gece kulübüne dönmüş araçlar.

Japon/Amerikan motor sanayi bayramı mı kutluyoruz, petrol endüstrisi bayramı mı, oto sanayi bayramı mı, yoksa zafer bayramı mı?

Not: TMP'nin organizasyon gene bir nebze elle tutulur duruyor. Benim lafım yukarıda yazdıklarıma.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
30 Ağustos, 1919’dan 1922’ye kadar Ege ve Anadolu’da insanlık suçu işleyen, gözyaşı dökmemiş aile bırakmayan, işkence çektirmemiş köy bırakmayan işgalci Yunan ordusunun içinden geçtiğimiz ve bir daha bu topraklara ayak basamayacaklarını öğrettiğimiz, ülke topraklarını geri aldığımız günün sembolüdür.

O nedenle hangi kulüp ego tatmini yapıyorsa helal olsun. Tekerlerine taş değmesin. Allah o kulüplerden razı olsun.

Öyle büyük gürültü çıkarsınlar ki tüm dünya duysun.

29 Ekim, 23 Nisan, 19 Mayıs, 30 Ağustos'ta sevinçten şımarıp coşmayacaksak ne zaman coşacağız? Kortej yapmayacaksak ne zaman yapacağız?
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
30 Ağustos, 1919’dan 1922’ye kadar Ege ve Anadolu’da insanlık suçu işleyen, gözyaşı dökmemiş aile bırakmayan, işkence çektirmemiş köy bırakmayan işgalci Yunan ordusunun içinden geçtiğimiz ve bir daha bu topraklara ayak basamayacaklarını öğrettiğimiz, ülke topraklarını geri aldığımız günün sembolüdür.

Ama hakim AMca öyle düşünmüyor.:silent:

Dağdan kestim kereste / Kuş besledim kafeste.
d8ikb5h.jpg
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Bana aşırı saçma geliyor böyle organizasyonlar.
Dün denk geldim. Bağdat caddesinden 120 kadar motor geçti, 100 tanesi goldwing. Kullanıcı profili de bildiğimiz goldwing kullanıcısı. Ekipman yok, hoparlörler son ses, çakarlar sirenler kamyon kornaları vs. Ego tatmininden ibaret bir olay, zafer bayramıyla ne alakası var?

Akşam da arazi araçları konvoyu vardı. Gene çakarlar sirenler, gece kulübüne dönmüş araçlar.

Japon/Amerikan motor sanayi bayramı mı kutluyoruz, petrol endüstrisi bayramı mı, oto sanayi bayramı mı, yoksa zafer bayramı mı?

Not: TMP'nin organizasyon gene bir nebze elle tutulur duruyor. Benim lafım yukarıda yazdıklarıma.

Katılmazsın olur biter hem de aşırı saçmalıklarla uğraşmazsın....İnsanlarım emeğine saygı duymasını öğren ilk olarak. Bu tür organizasyonlar için ciddi emek para ve zaman harcıyor arkadaşlarımız...Beğenmediğin eleştirdiğin konularda bu işi yapanlar ile irtibata geç düşüncelerini aktar emin ol onlar değer verir seni dikkate alırlar....Zafer bayramı çoşku ile kutlanır...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------

30 Ağustos, 1919’dan 1922’ye kadar Ege ve Anadolu’da insanlık suçu işleyen, gözyaşı dökmemiş aile bırakmayan, işkence çektirmemiş köy bırakmayan işgalci Yunan ordusunun içinden geçtiğimiz ve bir daha bu topraklara ayak basamayacaklarını öğrettiğimiz, ülke topraklarını geri aldığımız günün sembolüdür.

O nedenle hangi kulüp ego tatmini yapıyorsa helal olsun. Tekerlerine taş değmesin. Allah o kulüplerden razı olsun.

Öyle büyük gürültü çıkarsınlar ki tüm dünya duysun.

29 Ekim, 23 Nisan, 19 Mayıs, 30 Ağustos'ta sevinçten şımarıp coşmayacaksak ne zaman coşacağız? Kortej yapmayacaksak ne zaman yapacağız?
TEŞEKKÜRLER .......Bende ordaydım ve çokda keyif aldım dallamalara inat.....
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
nedense tmp yi 15 temmuz demokrasi bayramında pek göremiyoruz !!
fetö ye karşı kazandığımız zafer i yok sayanları bizde yok sayarız.
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,728
TMP'ye bravo. Her milli bayramda bu kortejleri çok güzel organize ediyorlar.

Reis vallahi maşallahı vardı bu seneki katılımın. Bi ara hindistan trafiğinde sandım kendimi o kadar çok kişi geldi ki.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------

Ama hakim AMca öyle düşünmüyor.:silent:

Dağdan kestim kereste / Kuş besledim kafeste.
https://i.hizliresim.com/d8ikb5h.jpg

Onların dedeleri yunana, ermeniye ardını dövdürürken bizimkiler savaştı ya ondan kuyruk acısı bu vatansızların.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:40 ----------

nedense tmp yi 15 temmuz demokrasi bayramında pek göremiyoruz !!
fetö ye karşı kazandığımız zafer i yok sayanları bizde yok sayarız.

Dünya tiyatro günü 27 martta kutlanır bir yerinizden gün uydurmayın.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
FETÖ'yü darbe teşebbüsü yapacak güce getirenleri taparcasına sevenler bir de çıkıp anti-FETÖcü takılmıyorlar mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst