- Katılım
- 4 Nis 2016
- Mesajlar
- 41
- Konu Yazar
- #1
Bu sabah malum köşe yazarına cevaben bir yazı yazdım ve kendilerine mail attım.Belki hatasını anlar belki anlamaz umrumda değil . Ama sessiz kalmayacağımızı bilmeli .Yazımı istediğiniz yerde paylaşabilirsiniz. Yeterki sesimiz çıksın artık.
Merhaba
Hayatımda ilk defa bir köşe yazarına cevaben bir yazı kaleme alıyorum. Peki neden ? Ne olduda bu ihtiyaç duydum anlatayım .
Yaşım 40 , bankacıyım. 1997 den beri otomobil , 2015 ten beri hem motosiklet hem de otomobil kullanıcısıyım. İstanbulda yaşıyorum ve hergün işime gidiş geliş 72 km motosiklet yolculuğu yaparak gidiyorum.
Haftada 60 ayda 240 tl benzin parası veriyorum. Halbuki klimalı otobüsle servisimde var . Ama ben motorsikletimle gidiyorum. Neden sizce ?
Trafiğin yoğunluğundan günde toplamda 1 saat zaman kazancım oluyor. Ayda 22 saati hayatıma geri kazanıyorum yani. Ayrıca çok seviyorum ve tutku boyutunda yaşıyorum bu hobimi. Ve benim gibi onlarca arkadaşım da bu şekilde.
TR de maalesef bir sınıfı , grubu , yermek için arkasına hemen terör kelimesini getirivermek çok kolay . Sizde kolaya kaçmışsınız maalesef.
Yaşadığınız olumsuz deneyimlere katılıyorum , gürültülü kullananlar , kuralsız kullananlar , hızlı kullananlar vs vs vs . Peki bu taşıtı kullanan herkesi aynı kefede terörist gibi yaftalama hakkı verir mi size ? Kesinlikle hayır .
Bilinçli motosiklet kullanıcılarını da aynı şekilde terörist ilan etme hakkınız yok. Bizler korumalı kıyafet giymeden yola çıkmayan ( bu kıyafetlerin fiyatlarını ve ne kadar pahalı olduğunu araştırın lütfen , tepeden tırnağa giydiklerimiz en az 2500 – 3000 tl civarında tutar ) ,
günlüğü 800 – 1000 tl tutan sürüş eğitimleri alan insanlarız . Parasını özellikle vurguluyorum çünki bu işi hakkıyla bilinçle eğitimle ve ciddiyetle yaptığımızı anlayabilin istiyorum . İçimizde sizin gibi gazeteci , bankacı , doktor avukat mühendis vs.
Yüzlerce eğitimli , yurtsever insanlar var. Tanımıyorsunuz bizi ama tanımadan bizi de terörist ilan ettiniz. Kurunun yanında yaşı göz göre göre yaktınız .
Siz bu yazıyı kaleme aldığınız gün ;
kadıköy hasanpaşada bir servis minibüsü duran araçların içine daldı ,
Minibüsler kuralsızca ağzına kadar insan doldurdukları halde kırmızda geçtiler , aşırı hızlı gittiler ve diğer sürücülerin hayatını tehlikeye attılar , atmaya devam ediyorlar
Sarı damperli kamyonlar şehir içinde cirit atıp insanları ezdiler, kazaya sebebiyet verdiler ve vermeye de devam ediyorlar.
Bunların hiç biri terörist değil ama biz terörist olduk öylemi ?
Dürüst gazeteci ; araştırmadan yazmaz , anlık kişisel öfkelerine yenik düşmez ve kalemini insanlara karşı intikam silahı gibi kullanmaz diye biliriz , yoksa yanılıyor muyuz ?
Merhaba
Hayatımda ilk defa bir köşe yazarına cevaben bir yazı kaleme alıyorum. Peki neden ? Ne olduda bu ihtiyaç duydum anlatayım .
Yaşım 40 , bankacıyım. 1997 den beri otomobil , 2015 ten beri hem motosiklet hem de otomobil kullanıcısıyım. İstanbulda yaşıyorum ve hergün işime gidiş geliş 72 km motosiklet yolculuğu yaparak gidiyorum.
Haftada 60 ayda 240 tl benzin parası veriyorum. Halbuki klimalı otobüsle servisimde var . Ama ben motorsikletimle gidiyorum. Neden sizce ?
Trafiğin yoğunluğundan günde toplamda 1 saat zaman kazancım oluyor. Ayda 22 saati hayatıma geri kazanıyorum yani. Ayrıca çok seviyorum ve tutku boyutunda yaşıyorum bu hobimi. Ve benim gibi onlarca arkadaşım da bu şekilde.
TR de maalesef bir sınıfı , grubu , yermek için arkasına hemen terör kelimesini getirivermek çok kolay . Sizde kolaya kaçmışsınız maalesef.
Yaşadığınız olumsuz deneyimlere katılıyorum , gürültülü kullananlar , kuralsız kullananlar , hızlı kullananlar vs vs vs . Peki bu taşıtı kullanan herkesi aynı kefede terörist gibi yaftalama hakkı verir mi size ? Kesinlikle hayır .
Bilinçli motosiklet kullanıcılarını da aynı şekilde terörist ilan etme hakkınız yok. Bizler korumalı kıyafet giymeden yola çıkmayan ( bu kıyafetlerin fiyatlarını ve ne kadar pahalı olduğunu araştırın lütfen , tepeden tırnağa giydiklerimiz en az 2500 – 3000 tl civarında tutar ) ,
günlüğü 800 – 1000 tl tutan sürüş eğitimleri alan insanlarız . Parasını özellikle vurguluyorum çünki bu işi hakkıyla bilinçle eğitimle ve ciddiyetle yaptığımızı anlayabilin istiyorum . İçimizde sizin gibi gazeteci , bankacı , doktor avukat mühendis vs.
Yüzlerce eğitimli , yurtsever insanlar var. Tanımıyorsunuz bizi ama tanımadan bizi de terörist ilan ettiniz. Kurunun yanında yaşı göz göre göre yaktınız .
Siz bu yazıyı kaleme aldığınız gün ;
kadıköy hasanpaşada bir servis minibüsü duran araçların içine daldı ,
Minibüsler kuralsızca ağzına kadar insan doldurdukları halde kırmızda geçtiler , aşırı hızlı gittiler ve diğer sürücülerin hayatını tehlikeye attılar , atmaya devam ediyorlar
Sarı damperli kamyonlar şehir içinde cirit atıp insanları ezdiler, kazaya sebebiyet verdiler ve vermeye de devam ediyorlar.
Bunların hiç biri terörist değil ama biz terörist olduk öylemi ?
Dürüst gazeteci ; araştırmadan yazmaz , anlık kişisel öfkelerine yenik düşmez ve kalemini insanlara karşı intikam silahı gibi kullanmaz diye biliriz , yoksa yanılıyor muyuz ?