Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Derbi stx 150 tavsiye etmem , mondial z-one 150nin aynısı gibi bir tık malzeme kalitesi daha iyi, ancak agresif kullanımlı bir motor ve satışta sizi biraz üzebilir. Yıllarca en kalitesiz ürünleri getiren muhteşem firmalarımız sayesinde çin malı motor porselen imajı var ülkede , üstüne motora bakmayı bırakın binmeyi bilmeyen sürücüler yüzünden çinden hayabusa alsanız anca yok pahasına satarsınız. Tüm japondan şaşmacı arkadaşlarımın aksine ben şu an siz0in pozisyonunuzda , yani deneyim kazanma amacıyla alınan geçiş motorunun kesinlikle hero yada bajaj olması gerektiğini düşünüyorum, Bilin ki aldığınız makine zorlanacak siz alışana kadar aşınacak garantiye girmeyecek masraflar çıkartma olasılığı da var . Parça kaliteleri sizi tatmin edecek düzeydedir ve oldukça hesaplıdır, bajaj zaten piyasasını oturtmuş durumda ancak hero markası türkiye ayağını oldukça ciddiye alıyor ve siz motorunuzu değiştirecek pozisyona gelene kadar piyasadaki yerini oturtacaktır.
Kısaca ilk motorunuzda çin yada japon almayın derim.
Kısaca ilk motorunuzda çin yada japon almayın derim.