Motosiklet tercihi için destek lütfen

Katılım
13 May 2015
Mesajlar
231
Boyum kilom ve yasim hemen hemen sizin kadar(185-88kg 33yas)ben 4 ay evvel sifir cbf 150 aldim.benim motosiklet tecrubem hic yoktu.suan 1100 km deyim ve ne boy olarak ne de hiz olarak beni uzmedi.belkide surus amaci ile alakali.tavsiye ederim.ikinci eli guzel bi motor.

Ama gel gelelim tipi benim de cok hosuma gitmiyor.suan almayi dusunsem hero karizma yi da dusunebilirdim.arkadaslar pulsar falan demis tip olarak guzeller kendine guvenebiliyorsan o da olur
 
Katılım
12 Eyl 2015
Mesajlar
101
Merhaba herkese iyi pazarlar.Uzun yıllardır hep hayalimde motosiklet vardı ama iş güç Çoluk çocuk derken hep erteledim,yaş oldu 35 2011 yılında ehliyetimi de almıştım,scoter kullandım ama vitesli tecrübem yok.Boyum 1.88 Kilo 88 .Sıfır bir motosiklet almak istiyorum.Malum tercihler ybr 125 (altımda kaybolurmu ),cbf 150 (tipi yakışıklı değil )hero hunk (fikrim yok) . Bu yaz epey km yapıp seneye nake tarzı mesala yamaha mt 25 almayı planlıyorum.öneri ve görüşleriniz için şimdiden teşekkürler.Ayrica birazda korkuyorum pek cesaretim de yok (ne demisler herseyi yasinda öğren) ama motosiklet istiyorum

Birisi bunu söyleyecekti, ben söyleyeyim bari, pulsar 200ns düşünür müsünüz? Ben de yaklaşık aynı durumda (evli ama çocuksuz, yaş 34) olarak 200ns aldım, mutlu mesut geziyoruz şimdi.

Boyum kilom ve yasim hemen hemen sizin kadar(185-88kg 33yas)ben 4 ay evvel sifir cbf 150 aldim.benim motosiklet tecrubem hic yoktu.suan 1100 km deyim ve ne boy olarak ne de hiz olarak beni uzmedi.belkide surus amaci ile alakali.tavsiye ederim.ikinci eli guzel bi motor.

Ama gel gelelim tipi benim de cok hosuma gitmiyor.suan almayi dusunsem hero karizma yi da dusunebilirdim.arkadaslar pulsar falan demis tip olarak guzeller kendine guvenebiliyorsan o da olur

gerek yaş gerek zevk olarak bana yakın, yeni başlayanları gördükçe seviniyorum. sizin gibi yeni başlayacak biri olarak cbf ya da ybr öneririm. iki motor da kendini kanıtlamış, ikinci eli canlı, hata affededen modeller. ben de ilk motor olarak mt-25, duke 250 düşünmüştüm ama ilk motor için o parayı vermek saçma geldi düşününce. hadi verdiniz duke 250 nin koruma demiri bile 600 tl, yedek parça fiyatlarının da ucuz olmadığını biliyorum. bana göre ilk motor çok kolay vazgeçilecek, yedek parçası pahalı olmayan, canınız sıkıldığınızda arkanıza bakmadan kenara koyabileceğiniz bir model olmalı. bu bağlamda acemiliği cbf ya da ybr ile atıp ikinci motor olarak duke 390 ya da mt-07 gibi modellere yönelebilirsiniz.

deneyimden sonra motoru satacağınızı düşünürsek bajaj, hero vs. kore, çin, hint malına yanaşmamanızı tavsiye ederim. mesela alabileceğiniz alternatiflerden; bajaj 150ns in ikinci el pazarı yok ve abisi 200ns gibi kronik sorunlara yol açıp açmayacağı meçhul. 200ns ise hem başlangıç için pahalı bir motor bence. aman arızası çıkacak mı, aman güncelleme yapacak mıyım diye düşünmektense, deneyimlenmiş ve bilinenden şaşmamak en iyisi, çok klasik olacak ama japondan şaşmayın derim. tekeriniz düz bassın :)
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
33
gerek yaş gerek zevk olarak bana yakın, yeni başlayanları gördükçe seviniyorum. sizin gibi yeni başlayacak biri olarak cbf ya da ybr öneririm. iki motor da kendini kanıtlamış, ikinci eli canlı, hata affededen modeller. ben de ilk motor olarak mt-25, duke 250 düşünmüştüm ama ilk motor için o parayı vermek saçma geldi düşününce. hadi verdiniz duke 250 nin koruma demiri bile 600 tl, yedek parça fiyatlarının da ucuz olmadığını biliyorum. bana göre ilk motor çok kolay vazgeçilecek, yedek parçası pahalı olmayan, canınız sıkıldığınızda arkanıza bakmadan kenara koyabileceğiniz bir model olmalı. bu bağlamda acemiliği cbf ya da ybr ile atıp ikinci motor olarak duke 390 ya da mt-07 gibi modellere yönelebilirsiniz.

deneyimden sonra motoru satacağınızı düşünürsek bajaj, hero vs. kore, çin, hint malına yanaşmamanızı tavsiye ederim. mesela alabileceğiniz alternatiflerden; bajaj 150ns in ikinci el pazarı yok ve abisi 200ns gibi kronik sorunlara yol açıp açmayacağı meçhul. 200ns ise hem başlangıç için pahalı bir motor bence. aman arızası çıkacak mı, aman güncelleme yapacak mıyım diye düşünmektense, deneyimlenmiş ve bilinenden şaşmamak en iyisi, çok klasik olacak ama japondan şaşmayın derim. tekeriniz düz bassın :)
Aynen katılıyorum size sanırım ybr alıcam tipi yakisikli birde 2016 lar gelse😃bu arada herkese iyi haftalar
 
Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
116
2015 aralık ayında 5300 liraya sattıkları 2015 model cbfye bu yıl 5950 istemelerine çok sinir oluyorum.Ya adam gibi 2016 model getir o paraya sat yada 2016 yılında 2015 model motoru biraz uygun fiyata sat.Adama zorla bajaj as150 aldıracaklar.Onun da ikinci el piyasası yok.
 
Katılım
18 Mar 2016
Mesajlar
186
Pulsar 200 NS uygun olur gibi kanaatimce , Abs'de var diye biliyorum bence dikkate alınacak bir artı. Herşeyin başı hayırlı olması dileğiyle...

Abs yokmuş pardon RS 200 Modelinde varmış , aklımda yanlış kalmış :(
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
''Yeni başlamak ve bir yıl kadar sonra satmak'' cümlelerini duyunca, diyorum ki; 2.el cbf ya da ybr.
alimallah bazı markalar ucuz diye bir sene sonra seni motordan soğutabilir, 2.el bir cbf/ybr de kaybın en fazla %10-15 olur, ama diğerlerinde %50 lere dayanır.
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
33
Arkadaslar bayinin birisinde sahibinden de 2014 model derbi etx 150 var motor Sıfır mış.5 150 demiş alinirmi görüşleriniz nedir.ilan görüntüsünü koyacaktim ama beceremedim.derbi artık türkiyede yok sanırım.kaslı güzel bi motor
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Hero hunk alirdim seni yerinde olsam. En azindan cbf ve ybr ye nazaran cok cok daha modern. On arka disk gosterge paneli lcd analog karisik tip desen cbf ve ybr ye 10 basar. Beygir gucu desen digerlerinden %50 fazla. Fiyat olarak da onlardan fazla ozelligi olmasina ragmen nispeten daha ucuz. Bu de 5 yil garantisi var. Digerlerinin iki yil.
Ben motorumu aldigim zaman bu model olsaydi kesinlikle bunu alirdim
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
7
hero hunkı kesinlikle tavsiye ediyorum, fuarda inceleme fırsatım olmuştu 5 yıl garanti veriyolar makinaya
 
Katılım
1 Ocak 2015
Mesajlar
69
hero karizma diyorum dün facebook sayfalarında gördüm baya iyibir makinaya benziyor ve fiyatı çok uygun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
668
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Boşver yıbırı cıbırı al bir tane java clasic çatara patara gez eğlen:mrgreen:
 
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
9
Bajaj pulsar AS150
1400 km kullandım halada kullanıyorum kronik bir sorunu yok, titreşim yok, vites geçişleri çok iyi, 17hp güçlü motor seri, görünümü iyi,
Kaslı bir motor altında kaybolmaz
150cc den çok fazlası bu motoru bir kere kullanıpta hasta kalmayacak adam varmıdır bilmiyorum imkanın varsa test sürüşü mutlaka yapınız zaten başka bir 150 cc ye bakacağınızı sanmıyorum karar sizin hakkınızda hayırlısı:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------

As150 kasımda çıktı zaten kardeşim 2. El piyasası olmaması şuanda normal değilmi alan kişilerde yeni binmeye başladı motoruna hangi ara 2. Ele düşecekti bu motor
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
acemiysen ve maddi imkanın da varsa japondan şaşma. ybr & cbf ayrımında ise tercihine kalmış. ikisi de sağlam güzel motordur.

ikisinin de ikinci eli hızlıdır, satarken çok zarar etmezsin. kalite farklı aralarında yok. Hangisi daha çok hoşuna gittiyse onu al derim.
Bana sorarsan sırf şekli için ybr diyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst