Motosiklet Te Bi Araç Yaaaa

Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
169
Arkadaslar sesimizi birilerine nasıl duyururuz. bıktım usandım artık 'nasıl olsa motor kenardan gitsin' diyenlerden el atın bi çare bulalım
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Zaman herşeyin çaresidir.Motor kültürü için ülkemizin biraz daha zamana ihtiyacı var.İnsanımıza yeni birşeyi kabul ettirmek zordur.:cat:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
eğitim şart.
okumak cehaleti alır, eşeklik baki kalır.
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
ben genelde beni saymayanların önüne geçiyorum ve fren yaparak onuda yavaşlatıyorum sonra da basıp gidiyorum ağzının payını alıyor:cherry: :rendeer:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
fazla tecrübem yok ama bela üçlüsü (minübüs-belediye otobüsü-ticari taksi)den uzak durmaya, bulaşmamaya çalışıyorum...çin motorlarını sevmiyoruz ama ucuz olduklarından,onların sayısı arttıkca insanlar alışacak yolları motorlarla paylaşmaya..
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
İri yarı bir Cruiser ya da Touring, Enduro ve SS olmadıkça kenardan gitsin diyorlar.
Scooter, commuter veya naked makinan varsa hiç şansın yok kurye veya pizzacı muamelesi görüyorsun.

Bizden daha fazla şekilcilik yapıyorlar otomobil kullanıcıları..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst