- Katılım
- 17 Eki 2024
- Mesajlar
- 25
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle selamlar,
150 cc scooterimle 2. senenin artık sonuna geldim. Şehir dışına rahatça çıkıp uzun yol yapabileceğim şehir içinde ise işe gidiş gelişlerimde beni yormayacak a2 uyumlu bir motosiklet arıyorum, Scooter veya normal vitesli olması hiç önemli değil yeter ki uygun olan motoru bulabileyim. Genel olarak araştırdığımda a2 olduğu için zaten çok fazla seçeneğim olmadı ( malum bütçede belli ) ama bazı modeller kafamda oluştu. Çinliden uzak durmak istiyorum nedense satış sonrasında güven vermiyor gibi hissediyorum ama bazı modeller aklımı çeliyor. Bütçem çok yüksek değil maksimum 280-300k bandına çıkabilirim. Aklımda olan modeller;
- Adv 350
- Forza 250
- X-max 250
- V-storm 250
- Himalayan 450
- Cf moto 450MT
- Bmw 310GS
Bu modeller uzun yol içinde gayet uygun diye düşünüyorum. KTM nınde bir kaç modeli var ama sele yükseklikleri çok fazla, ne yazık ki boy 1.70
Siz motoru seven ve bilen insanlar olarak önerilerinizi almak isterim.Farklı motosiklet önerilerinizide beklerim.Şimdiden teşekkürler iyi forumlar dilerim.
150 cc scooterimle 2. senenin artık sonuna geldim. Şehir dışına rahatça çıkıp uzun yol yapabileceğim şehir içinde ise işe gidiş gelişlerimde beni yormayacak a2 uyumlu bir motosiklet arıyorum, Scooter veya normal vitesli olması hiç önemli değil yeter ki uygun olan motoru bulabileyim. Genel olarak araştırdığımda a2 olduğu için zaten çok fazla seçeneğim olmadı ( malum bütçede belli ) ama bazı modeller kafamda oluştu. Çinliden uzak durmak istiyorum nedense satış sonrasında güven vermiyor gibi hissediyorum ama bazı modeller aklımı çeliyor. Bütçem çok yüksek değil maksimum 280-300k bandına çıkabilirim. Aklımda olan modeller;
- Adv 350
- Forza 250
- X-max 250
- V-storm 250
- Himalayan 450
- Cf moto 450MT
- Bmw 310GS
Bu modeller uzun yol içinde gayet uygun diye düşünüyorum. KTM nınde bir kaç modeli var ama sele yükseklikleri çok fazla, ne yazık ki boy 1.70
Siz motoru seven ve bilen insanlar olarak önerilerinizi almak isterim.Farklı motosiklet önerilerinizide beklerim.Şimdiden teşekkürler iyi forumlar dilerim.