motosiklet tavsiyelerinizi bekliyorum

Katılım
9 Ocak 2016
Mesajlar
11
Öncelikle merhabalar,cbr 125r kullanıcısıyım ve yakın zamanda motosikletimi yükseltmek istiyorum.Kendimce aldığım karar ve birazda tavsiyeler üzerine 250 cc bir supersport alma düşüncesindeyim ama kimileri acele etmemem gerektiği söylemekte.Birçoğunuz gülecek belkide ama şu an ki motosiklet ilk motosikletim ve alalı daha 2 ay oldu :D .Tabi yükseltme fikrine kapılmamın da bazı sebepleri var.Başlıca sebeplerini sayacak olursak yetmiyor olması.Şöyle ki çalıştığım iş yüzünden pek fazla fırsat bulup kullanamıyorum ve bulduğum her fırsatta da uzun yol yapıyorum.125 cc lik bir motosiklet ile uzun yol pek de heyecan verici olmamaya başladı diyebilirim.Diğer sebepler pek de önem taşımıyor bu fikre kapılmamda.Bilindiği üzere abilerine göre cbr 125 r cılız kalıyor ama bunu çok da umursamıyorum.Aldığım ilk haftadan itibaren bu fikre kapıldığım için de motosikletime aman aman bir masraf yapmadım.Şöyle ki almadan önce egzoz ve lastik değiştirmek gibi fikirlerim vardı ancak yükseltmek istediğim için bunları gerçekleştirmedim.Kimileri ''hızlı giden atın boku seyrek düşermiş'' diyor,kimisi de ''sen hatayı en başında yaptın'' diyor.Yani uzun lafın kısası iki arada kaldım,aklıma sizin de tavsiyelerinizi almak geldi sizce ne yapmalıyım?

Eğer ki yükselt diyorsanız ne almalıyım marka model tavsiyesi de bekliyorum bütçe sorunu var herkeste olduğu gibi :D öyle çok yakmayan beni yar yolda bırakmayacak bir canavar gerekli :D teşekkürler şimdiden
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst