Motosiklet Tarzları ve gidebilecekleri yol grafiği

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar hangi motor hangi yola uygundur.Bu konudaki kafa karışıklıklarının giderilmesi için böyle bir grafik hazırlanmasını uygun buldum.Belki ben bu konuda otorite değilim ancak bu konuyu açmamdaki amaç motosiklet tarzlarını daha iyi anlıyabilmemiz ve belkide bilmeyenlere rehber olması.Belki bu grafikler sayesinde motosiklet tarzlarına daha geniş açıdan bakabiliriz.Ben de motorculuğa ilk başladığımda fazerle transalp arasındaki farkı bilmiyodum ancak zamanla öğrendik.Belki bizden daha usta motorcu abilerimiz , kardeşlerimiz , otoritelerimiz bu konuya ekleyecekleri olabilir , ya da yanlış düşündüğümüzü belirtebilirler.Grafiğin boş halini de üste koyacağımdan herkes kendi düşüncesine göre grafiklere ekleme yapabilir.Böyle olsa daha iyi olurdu diyebilir.Ancak saçma tartışmalar olmasın lütfen.Biliyorum , spor motorla çamura girenler ,fazerle ağrı dağına çıkanlar var ancak benim spor motorum da oldu , naked motorum da oldu.Asfalt dışına çıktığımda iç organlarım yer değiştirecek gibi olmuştu.O yüzden istisnalar kaideyi bozmuyacak şekilde mantıklı yorumlar yaparsak memnun olurum :

mainmm.jpg


sporx.jpg


touringj.jpg


allroounder.jpg


enduror.jpg


crossrs.jpg
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Cruiser-chopper ve maxi scooterları 1. yada 2. grafiğe dahil etsek sanırım yanlış olmaz.Bir de grafiğe şehir içi eklenebilir mi?Yoksa sadece yol zeminine bağlı olarak mı bu grafiği oluşturuyorsunuz?
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
F650 ile F700 ne fark var da biri traktör yolundan gidemezken diğeri gidiyor. Cross motorla asfalt hem de virajlı yolda güvenle gideceksin öyle mi? Olmamış bu NoMotorNoCry ::repci::
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bir de otoyola çıkması yasaklı motosikletler var, off road tabir edilen...
kategoriye ekler misin?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:56 ----------

F650 ile F700 ne fark var da biri traktör yolundan gidemezken diğeri gidiyor. Cross motorla asfalt hem de virajlı yolda güvenle gideceksin öyle mi? Olmamış bu NoMotorNoCry ::repci::

tenkit etmek yerine, neden olamadığını anlat.
teker yapısı uygun değil de, mesela...
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
bir de otoyola çıkması yasaklı motosikletler var, off road tabir edilen...
kategoriye ekler misin?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:56 ----------



tenkit etmek yerine, neden olamadığını anlat.
teker yapısı uygun değil de, mesela...

O daha iyi bildiği için ne desek boş Sencer abi :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
F650 ile F700 ne fark var da biri traktör yolundan gidemezken diğeri gidiyor. Cross motorla asfalt hem de virajlı yolda güvenle gideceksin öyle mi? Olmamış bu NoMotorNoCry ::repci::


BMWf650 eski kasalarda tel jant var , yenilerinde ve f700 modellerinde tel jant yok.Tel jant olanlarda arazi kabiliyeti daha fazla.Bu yüzden ayrı katogoriye sokmak istedim.Ancak dediğim gibi ben otorite değilim.Ben sadece fikrimi söylüyorum.Belki daha tecrübelilerimiz sayesinde bu tablo daha farklı şekillenecek , eklemeler veya değiştirmeler yapılıp yeni başlayanlara rehber olabilecek.

Cross motorla Bursa-Balıkesir yolunda yolculuk edeni gördüm.Az bile yapmışım.O kalın takoz arazi lastikleri kafanızı karıştırmasın.Benim transalpte de değiştirmeden önce arazi lastikleri vardı.Otobanda 160 bile bastım o lastiklerle.Asfaltta da gayet güzel gidiyo.
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
Çin malı motorlar hangi katagoriye giriyo:silent: Hep markalr yazılmışya...Biz nerden gidicez:queen:
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
GRAFİĞE : Şehir içi asfalt yol (Ana arterler, caddeler vb.) eklenmeli ki Scooter ve maxi scooter kendine bir yer bulsun.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
valla benım Ramzey 125lık scooter'la gırmedıgım yol kalmadı. canavar gıbı de gıdıyodu. camur harıcı heryolda gıdıyodu masallah :) e tabi ertesi gün belim agrırdı vidalar duserdı.. neyse :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst