Motosiklet sürerken Genel süratleriniz?

Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Şehir içi 25-30 şehir dışı 60-70 km hızla gidebiliyorum, benim motor çok gitmiyo anca bu kadar :cherry:
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Şehir içi 40-70 arası.
Çevre yolu vs 80-95.
Şehir dışı max 110.
Çoğunlukla 3 haneli rakamları görmemeye çalışıyorum :)

Yağmurda hızı 10-15 km düşürüyorum.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
1,406
Bugün çok rüzgarlı ve yağmurlu yolda yaklaşık 40 km gittim 70-80 arası hızlarda 2 kez rüzgar beni karşı şeride attı neyseki araba yoktu karşıdan gelen. Motormu çok hafif yoksa çıplak olduğu içinmi ruzgqrdan bukadar etkilendim bilmiyoum.

Ben sınava bi cupla girmiştim öyle rüzgar esti sola geçirdi :D şimdiki 165 kg öyle şerit değiştirecek kadar itmiyor
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Hadi hadi birbirimizi kandırmayalım. Yok mu 200-250 :))

nc 700 otoban sürüşü 150 160
normal e5 100
tenere 660 geçince otoban 130
normal e5 gene aynı 100

senin dediğin hızlarda sürekli seyahat edecek bi motor sanırım pek yok
o hızlara ulaşan motoru olanlar da fazla yaşamıyor zaten
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
trafiğin akışına göre
sehir içi 40-60 km
şehir dışı-otoban 80-120 km
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
488
şehirlerarası tapagaz (90-110)
yağmurda da tapagaz (nedense hiç kaymıyor lastiklerim)
tabii 2 saat sonra şişiyor 80 ile yola devam ediyorum.
şehiriçinde trafik durmaya yakın hızlARda olmadıkça arabalarla aynı hızdayımdır.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
şehirdışı ortalama 150
şehir içi arabalardan daha hızlı otobanda 150 yi falan geçiyorum yapmamam gereken bir şey aslında
yağmurda sürmüyorum
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Ben genelde 5le gidiyorum
5 m/s
Şehiriçinde de şehirlerarası yolda da. Hep aynı hiç değiştirmem.
 
Katılım
4 Eyl 2016
Mesajlar
46
Xmax 250 ile,

Şehir içi 40-50 (biri çıkar diye çok tırsıyorum basamıyorum)
Uzun yol trafik akışına uyuyorum. Sollama yapmıyorum. 110-130 gibi. Yol boşsa tapa gaz 150 giderim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst