Motosiklet Sevdamız Ne yazıkki başlamadan bitti!

Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
:salut: Arkadaşlar yaklaşık 1 aydır uğraşıp duruyorum sonuç maalesef hayallerde kaldı. REd cevabı yiye yiye motordan soğumaya başladım ama vazgecmicem.
ilk önce istanbul aygunmotordan hyosung Gt 250 R için basvurdum anadolu cetelem red cevabı verdi.
2-Şirinevlerdeki Honda Otosever CBR 125 için Koçfinans dan red cevabı aldım.
3-İstoç daki Honda Özen motor 10.000 ytl nin altında motorlara Kredi vermiyormus oda yattı.
Bankalara yalvarmaya başladım.:queen: kefil bile var?
4-Garanti -Red 6000 ytl
5-Fortis - Red + profarma fatura bile verdim 8000 ytl
6-Oyakbank -Red 8000 ytl
7-Denizbank -Red 8000 ytl
ve ineternette Garanti,finansbank,hsbc,akbankdan onlarca kez red yedim
8-İstanbul Motor Bagdat cad. Hyosung Gt 250 R için yine red Akbankdan
9-Akbulut Oto Üsküdar Zealsun 250 GS anadolu cetelem Red

ya hiçbir yere borcumuz yok kredi kartı borclarımı düzenli ödüyorum sabıkam yok sebep bu iki olay dısında son 6 ay içerisinde birden fazla basvuru yaparsakmısız bankaların prosedürü geregi hepsi red cevabı veriyormus hay ben sizin kredinize... denizbank daki bireysel pazarlama müdürü acıkladı...
artık nisan ayına kadar para biriktirip alıcaz anlasılan.:pr:
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Benden sana tavsiye,
Kredi ile iş yapma.
Paran varsa al bin. yoksa biriktir.
Allah insanı bankalara düşürmesin.
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlısı olsun arkadaşım üzme tatlı canını:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
her işte bir hayır vardır
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
30
takma dostum.. kredi olayına katılıorum para biriktirmen en hayırlısı..
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
aslında hem iyi oldu desem dogrudur kış yaklaşıyor bu karda camurda zevki cıkmaz motor sürmenin:cat:

biyandanda zam gelmesi kötü etkiler bütün motorlar için zaten zam allahın (c.c)emri :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
walla bende bir sürü bankadan red cevabı aldım. ama yılmadın en sonunda garantiden kredimi aldım. burdaki ince husus şu;

eğer borcun yoksa maaşının 5 katına kadar kredi alabiliyorsun.

ben anadolu cetelemden 2 kere red aldım. 4500 ytl lik regal raptor için. 500 ytl peşin 4000 lira kredi kullanıcaktım ancak 700 x5 0 3500 dolayısıyla red aldım

diğer bankalar da da aynı hesap yapıldı. ben garantinin 5 Dkda kredi olayından 30 sn de red aldım 3 kere. en sonunda gittim şubeye doldurdum formumu verdim evraklarımı ancak bu kez hesap edip yazdım 3400 ytl yi 2 gün sonra onay geldi ve şu an 160 km deyim.

bir de verilen krediden masraf kesiliyor onuda dikkate alın hesabınız şaşmasın. benden 225 ytl masraf kesildi.

Türkiye'deki bu dalgalanmada para biriktirerek motor almak çok zor sen almdan yeni birşey çıkarıp zam yapıyorlar. ÖTV Tsunamisinin şoku halen geçmiş değil. birde şimdi 200-300 $ lık teminat bedeli dedikoduları da var ben şimdi ayda 152 ytl ödiicem bankaya prayı yatırmaya motorumla gidecem. onlara bana verdiklerinden daha fazla geriye ödicem ancak 3 yıl sonra 5000 ytl nin karşılığı motor olarak ne olur bilinmez ki?

şu ana kadar da belgeleri tam olup da maaş oranını doğru yazan birisinin red aldığını görmedim garantiden.

bol rüzgarlı kazasız günler.
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1. Anadolu cetelem denilen banka ........ (yazamıcam, ben de kredi aldım ordan)
2. Kredi oranlarının düşmesini bekle, şu anda tavan yapmış durumdalar..
hayırlısı olsun
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
:salut:

ya hiçbir yere borcumuz yok kredi kartı borclarımı düzenli ödüyorum sabıkam yok sebep bu iki olay dısında son 6 ay içerisinde birden fazla basvuru yaparsakmısız bankaların prosedürü geregi hepsi red cevabı veriyormus hay ben sizin kredinize... denizbank daki bireysel pazarlama müdürü acıkladı...
artık nisan ayına kadar para biriktirip alıcaz anlasılan.:pr:

yok öyle bir prosedür falan..........tanıdık mı bu müdür ? istenilen miktar için gösterilen gelir yetersiz olabilir sadece, bence çalıştıgın bir banka var ise kayıtlarını kontrol ettirmende fayda var, bu kadar ard arda red yemen eger bahsettigin kadar temiz bir kredi geçmişin var ise normal değil....
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
137
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Söyledikleri doğru. Çok fazla bankaya başvuruda bulununca maddi zorluk içinde olduğunu düşünüyorlar.
Kredi kartlarını düzenli ödediğini söylemişsin.
Bence, kartını en uzun süreden beri ve en çok kullandığın banka hangisiyse, şubene git, ve durumu açıkla, fazla sayıda başvurudan dolayı geri çevriliyormuş, ama ben sizin iyi müşterinizim de. Belki bir yolunu bulurlar.
Bol şans
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
krediye falan bulaşma derim
motora zam gelirse gelsin, umrunda bile olmasın
çünkü nasıl olsa gelecek zam tutarı senin cekeceğin krediye karşılık ödeyeceğin meblanın çok çook altında olacak nasıl olsa.
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
bu devirde borca girmeden ne alınıyo :silent: kredi alma demişiniz.:cyclopsan
bankalara muhtaç bir toplumuz.
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
143
Valla kredi çekerek motorunu alan biri olarak kredi kullanmanı bende önermem çektiğin paranın üzerene birde faiz eklenince öde öde bitmiyor motor eskiyor borç bitmiyor sıkıntıdan başka birşey değil yani:pale:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
Söyledikleri doğru. Çok fazla bankaya başvuruda bulununca maddi zorluk içinde olduğunu düşünüyorlar.
Kredi kartlarını düzenli ödediğini söylemişsin.
Bence, kartını en uzun süreden beri ve en çok kullandığın banka hangisiyse, şubene git, ve durumu açıkla, fazla sayıda başvurudan dolayı geri çevriliyormuş, ama ben sizin iyi müşterinizim de. Belki bir yolunu bulurlar.
Bol şans

Bireysel kredi için başvurulsaydı (benim anladıgım taşıt kredisi için başvuru yapılıyor) haklı olabilirsin ki yine tekrarlıyorum böyle bir prosedür yada ortak karar yok, ama başvurulan taşıt kredisi ise böyle düşünülmez normalde, aynı anda bir çok yere başvurup hangisi önce kredi verirse müşteri onu değerlendirir..........bu çok normal sonuçta bir araç buldum ve acil şekilde almam gerekiyorsa tek tek gidip başvuru yapmam .........
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Olabildiğince kısa vadede ve peşinatıda yüksek tutarsan fazla kazıklayamıyorlar.Dikkat edersen en uzun vadeden kredi vermek için ellerinden geleni yapıyorlar.Sabret bence.Kampanya olabilir kış sebebiyle.
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
Söyledikleri doğru. Çok fazla bankaya başvuruda bulununca maddi zorluk içinde olduğunu düşünüyorlar.
Kredi kartlarını düzenli ödediğini söylemişsin.
Bence, kartını en uzun süreden beri ve en çok kullandığın banka hangisiyse, şubene git, ve durumu açıkla, fazla sayıda başvurudan dolayı geri çevriliyormuş, ama ben sizin iyi müşterinizim de. Belki bir yolunu bulurlar.
Bol şans

tek maximum kartım var onu da mart 2006 da aldım birde kefil bulmak zor zoraki bir kefil buldum sagolsun arkadas kırmadı kabul etti ama aksilğin tarafına bak iş bankasıda 2 kefil istiyor.:cherry: artık ugrasmıyorum kredi için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst