Motosiklet sevdalısı dostlara Merhaba....

Katılım
2 Kas 2018
Mesajlar
4
Selam dostlar...
Ben fatih. uzun süredir motosiklet kullanır ve bundan da keyif alırım.

imzamda da anlattığım gibi Sıradan bir insanım.
umarım keyifli sohbetlere dahil olur güzel dostluklar kurarız.
Saygı,Sevgi ve Muhabbetle...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst