Motosiklet Selamlaşmasının Azalması ?

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ben bu medeniyeti! çok sevdim ya:)
Bir tarafta yerleri tükürük ve çöp içinde bir ülke öbür tarafta bir sene içinde polis tarafından gözaltına alınırken 100 kişiden fazla ölüm yaşanan bir ülke.Medeniyet! için ölürüm yeter ki yerler temiz olsun:)

Canım benim.
Kim veya kimler sizi bu kadar yanlış yönlendiriyor bilmiyorum ama diyeceğim şeyler var.
Medeni olmak için afrikalıları köle yapmak, ya da kaynaklarına çökmek veya arap ülkelerini koloni haline getirip kızlarına tecavüz etmek gibi bir zorunluluk yok.
Bunları yapmadan da medeni olabilirsin.
Başkaları bunları yapmış olabilir.
Sen yapma!
Sen yapmadan medeni ol ki farkın olsun.
O medeni ülkeler de görsün ki kimsenin alınterine ve bedenine çökmeden de asri ve kaliteli bir toplum vücuda getirilebiliyor.
Bununla yüzlerce yıl övünebilirsin.

Neden bu kadar geriliyorsunuz abicim?
Yapmayın.
Bugün medeni dediğimiz ülkeler geçmişte ve bugün bir çok topluluğa zarar vermiş olabilirler.
Ama bu medeni oldukları gerçeğini değiştirmiyor.
Sen kimseye zarar vermeden medeni ol.
Bu da senin onlara üstünlüğün, övünç kaynağın olsun.
Çok mu zor hakikaten?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Avrupa'ya geçtiğimde, Rusya'nın Asya kısmı da dahil; her zaman COQ'un gösterdiği şekilde selam verilir. Oldukça da keyiflidir. Arkanızdan gelen biri asla sizi kornasıyla korkutmaz, az ileri gidip ayağı ile selamlar. Ortadoğu'ya geçtiğimde de korna gürültüsü ve kaos başlar. Tarafınızı siz seçin. :)
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,753
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Selamın Aleyküm millet. Biz de böyle yapabiliriz.

 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,095
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Bu bir zorunluluk değil. İsteyen verir isteyen vermez. Bunu artık pek dert etmesek iyi olur. Çünkü o kadar çok motor varki hangi birine selam vereceksin. Belki uzun yolda ya da tenha yollarda selam alınıp verilmesi normal ama diğer türlü çok zor.
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,538
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
28567.jpg


Hocam... Hocam...

Şimdi benim bir sorum olacaktı...

Bu yukarıdakileri selamlamak için kaç motor olduğunu sayıp ona göre mi korna çalmak gerekir?:sunny:

Selamıma cevap vermek için her biri korna çalmasa da aralarında seçim yapıp başgan seçilen korna çalsa olur mu?

Selamlamak için her biri korna çalarsa müteakiben el hareketi yapsam iyi olur mu?:sunny:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ocak 2019
Mesajlar
326
Merhaba arkadaşlar. Daha forumda bile selamlaşmazken,yolda selam verdin mi aldın mı diye kim bilir kaçıncı kez tartışıyoruz .Bunun medeniyet ile bi ilgisi yok .Ben kaskı olan, kurala uyan ,motora binen değil motorsiklet sürücüsü olan herkese her cc ye ,keyfime göre selam verip alırım. Ne selamı almadı nede selam vermedi diye alınırım.
 
Katılım
25 Haz 2020
Mesajlar
47
Böyle bir post ben de açmıştım. Ben de artık gereksiz görüyorum. Selam verene veririm, o kadar.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,753
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Bak Hocam, sen konuya bile selam vermeden başlamışsın, yukarıda selam verdim daha sen o selamı almadın, yolda gören selam vermiyor diye şikayet ediyorsun. Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu. Ben selamımı geri aldım.
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Canım benim.
Kim veya kimler sizi bu kadar yanlış yönlendiriyor bilmiyorum ama diyeceğim şeyler var.
Medeni olmak için afrikalıları köle yapmak, ya da kaynaklarına çökmek veya arap ülkelerini koloni haline getirip kızlarına tecavüz etmek gibi bir zorunluluk yok.
Bunları yapmadan da medeni olabilirsin.
Başkaları bunları yapmış olabilir.
Sen yapma!
Sen yapmadan medeni ol ki farkın olsun.
O medeni ülkeler de görsün ki kimsenin alınterine ve bedenine çökmeden de asri ve kaliteli bir toplum vücuda getirilebiliyor.
Bununla yüzlerce yıl övünebilirsin.

Neden bu kadar geriliyorsunuz abicim?
Yapmayın.
Bugün medeni dediğimiz ülkeler geçmişte ve bugün bir çok topluluğa zarar vermiş olabilirler.
Ama bu medeni oldukları gerçeğini değiştirmiyor.
Sen kimseye zarar vermeden medeni ol.
Bu da senin onlara üstünlüğün, övünç kaynağın olsun.
Çok mu zor hakikaten?

Dediklerine katılıyorum. Medeniyet, çoğu durumda göreceli bir kavram değil. Ama farklı yollardan giderek de medeniyete ulaşılabilir.

Kingdom of Heaven filminde Selahaddin Eyyubi'yi oynayan Ghassan Massoud ile Orlando Bloom'un Kudüs şehri teslimiyeti sahnesi vardır.

Balian şehri teslim eder. Selahaddin ise beklenmedik şekilde şehir yağmalanmayacak, herkes hristiyan topraklarına kadar benim gözetimimde güvenle gidecek, kalanlar olur ise benim taahütümde zulüm yapılmayacak der. Balian ise, hristiyanlar bu toprakları müslümanlardan aldığında onların anasını bellemişti der. Selahaddin de "I'm not thoose man. I'm Selahaddin, Sele-haddin der. Yani siz öyle olabilirsiniz ben Selahaddinim. Barzo değilim der.

Medeniyeti yaşamak standarttır. Ona ulaşmanın farklı yolları vardır.
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
641
15 yıldır aynı konu açılıyor neden bu kadar içerliyorsunuz anlamıyorum selam verdim almadı selam vermedi vs..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst