Motosiklet Eğitmeni
- Katılım
- 27 Ocak 2008
- Mesajlar
- 11,727
Ben bu medeniyeti! çok sevdim ya
Bir tarafta yerleri tükürük ve çöp içinde bir ülke öbür tarafta bir sene içinde polis tarafından gözaltına alınırken 100 kişiden fazla ölüm yaşanan bir ülke.Medeniyet! için ölürüm yeter ki yerler temiz olsun![]()
Canım benim.
Kim veya kimler sizi bu kadar yanlış yönlendiriyor bilmiyorum ama diyeceğim şeyler var.
Medeni olmak için afrikalıları köle yapmak, ya da kaynaklarına çökmek veya arap ülkelerini koloni haline getirip kızlarına tecavüz etmek gibi bir zorunluluk yok.
Bunları yapmadan da medeni olabilirsin.
Başkaları bunları yapmış olabilir.
Sen yapma!
Sen yapmadan medeni ol ki farkın olsun.
O medeni ülkeler de görsün ki kimsenin alınterine ve bedenine çökmeden de asri ve kaliteli bir toplum vücuda getirilebiliyor.
Bununla yüzlerce yıl övünebilirsin.
Neden bu kadar geriliyorsunuz abicim?
Yapmayın.
Bugün medeni dediğimiz ülkeler geçmişte ve bugün bir çok topluluğa zarar vermiş olabilirler.
Ama bu medeni oldukları gerçeğini değiştirmiyor.
Sen kimseye zarar vermeden medeni ol.
Bu da senin onlara üstünlüğün, övünç kaynağın olsun.
Çok mu zor hakikaten?