Motosiklet Römorku

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
143
Tek tekerlekli olduğundan motorla birlikde virajaları girebilir galiba. Bundan dolayı bi sıkıntı yok şehir içinde zaten kullanılmaz. uzun yol için güzel bi şey bence
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
383
Çoğu şey düşünülmüş gibi. Acaba ciddi anlamda mühendislik mi yoksa deneme yanılma mı yatıyor aerodinamik, yatma gibi hesaplarda. Taşıma kulpu biraz daha aşağıda olsa, bir de çakmaklık girişi koysalar içeri tamam olacak :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst