Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 18 Ağu 2007
- Mesajlar
- 143
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fotolar güsel, bayaa emek harcamışsın o da güsel.. ama neden ayrımcılık yapıp sadece race koydun?
nerde enduro, nerde chopper, cruiser? arada bir iki tane naked da gördüm de en azından 1 tane de harley olsa çok çok çok daha iyi olurdu..
şaka şaka.. belli ki ilgin bu yönde.. emeğine sağlık..
nerde enduro, nerde chopper, cruiser? arada bir iki tane naked da gördüm de en azından 1 tane de harley olsa çok çok çok daha iyi olurdu..
şaka şaka.. belli ki ilgin bu yönde.. emeğine sağlık..
