motosiklet resimleri

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
143
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fotolar güsel, bayaa emek harcamışsın o da güsel.. ama neden ayrımcılık yapıp sadece race koydun?
nerde enduro, nerde chopper, cruiser? arada bir iki tane naked da gördüm de en azından 1 tane de harley olsa çok çok çok daha iyi olurdu..
şaka şaka.. belli ki ilgin bu yönde.. emeğine sağlık..
 
Katılım
20 Ağu 2008
Mesajlar
190
onlar motosikletde bunlar degilmi :queen:
07ktm450excmainbg9.jpg
[/URL][/IMG]
kx250r7f62213dc6.jpg
[/URL][/IMG]
060801topin8.jpg
[/URL][/IMG]
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ellerine sağlık..güzel resimler...
 
Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
111
fotolar güsel, bayaa emek harcamışsın o da güsel.. ama neden ayrımcılık yapıp sadece race koydun?
nerde enduro, nerde chopper, cruiser? arada bir iki tane naked da gördüm de en azından 1 tane de harley olsa çok çok çok daha iyi olurdu..
şaka şaka.. belli ki ilgin bu yönde.. emeğine sağlık..

ya evt biras motor tutkum race agirlikli ama nakedlerde hosuma gidio...chopperlarda güzelde ben daa 17 im yani bana yakişmas:p:p
Başlığı değişimi için mod arkadaşlara (pm) özl mesaj atarsan değiştirirler Cavit...:cat:

Fotolardaki motosikletler muhteşem...:)

Yamahalar daha muhteşem ama...:wiinkk:


cok saol bi atiyim bakalim belki deiştirirler....


size ii seyirler yaşattiysam ne mutlu bana:bounce:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
17
cavit arkadasım eline koluna saglık üsenmeyip ugrasmssın bizim için iyi bir arsiv olacak saolasın bilgi paylastıkca güzeldir..
 
Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
111
cavit arkadasım eline koluna saglık üsenmeyip ugrasmssın bizim için iyi bir arsiv olacak saolasın bilgi paylastıkca güzeldir..

katiliorum bu topick arşiv topihi olsun isteyen bildigi motorlarin resmini koysun....siz koyarmisiniz bilmiorum ama ben daa devamini koyacam...

bilgi paylastikca güseldir(atasözü gibi oldu):p
 
Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
111
yav içime dert oldu su basligi degiştircek bi mod yokmu yavvv:pale::pale:

özel msjda attim ama takan olmadi:salut:
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
benim resmim daha güzel dermişim kardeş eline sağlık resmlerle içimiz açıldı bakalım bu resmi beğenecekmisiniz...

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst