motosiklet resimleri

Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
111
can sıkıntısı masaüstü filan yaparsiniz die koyuyorum ii seyirler
yamaha yzf r1









yamaha yzf r6









yamaha yzf r6s









yamaha yzf r125









yamaha mt-01









yamaha v-max









honda cbr 1000rr fireblade









honda cbr 600rr









honda cbr 125 r









suzuki gsx-r 1000









suzuki gsx-r 600









suzuki gsx-r 750









suzuki gsx-r 1300 hayalbuysa










kawasaki zzr 1400









kawasaki zx-r 10









kawasaki zx-r 6









kawasaki ninja 250 r









ducati desmosedici rr









suzuki b-king









benim cizimlerim bunlarda










yoruldummmmmmmmmmmm:pale:ama paylasmak güzel....daa koycaktim aprilla,,derbi,,hyosung,,vs vs vs ama gercekten yoruldum hepsi alintidir yani hiçbi motor benim deil:cherry::cherry:

yorumlarini beklerim bu kadar ugrasa karsilik......ii geceler
sevgiler saygilar:bounce:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel resimler paylsım ıcn tesekkrlr
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
"Motosikler" yerine "motosiklet" olsaydı belki bakardım resimlere :p
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Bunları makasla hatlarından kessek, sonrada okuyup üflesek,olum cavit bi araştır bakim belkim vardır bi çare,canlanır belki kapıya koyarız.Şaka bir yana,Sağolasın araştırmış koymuşsun siteye harika fotolar tam hastalara ilaç...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bu konuları açmaktan bukmadınız mı diyecekti
m ama :) Üşenmemişsin uzunca bir albüm yüklemişsin :)

İnsan bakmaya doyabiliyor :) Bu nedenLe teşekkürler :)
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Emegine saglık paylaşım güsel cok güzel test çözüyorsun tebrikler:queen:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Paylaşımını için teşekkürler. Güzel calışma olmuş...Kara kalem calışmaları da mı sizin degil....
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
66
devil eksozlu r6 ya bayıldım kardeşim fotolar için saol...devamını bekleris:D
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
Teşekkürler Ellerine DE SUZUKİ nin HAYALBUYSA DİYE Bİ MOTORU YOK :p:p:p:p :cat: saollll
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
s.s. deyince milletin aklı gidiyor şöyle kullanırım böyle teker yaparım diyenleri bi ss ye artçı yapmak lazım ondan sonra bidaha ss resmine bakabiliyorlarmı:mrgreen:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
s.s. deyince milletin aklı gidiyor şöyle kullanırım böyle teker yaparım diyenleri bi ss ye artçı yapmak lazım ondan sonra bidaha ss resmine bakabiliyorlarmı:mrgreen:

cok güzel düşünmüşsün keşke biri beni ss motoruna artçi yapsa 120 nin üzerini görsem...:)
 
Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
111
:queen::queen::queen:kusura bakmayın baslik için....resimleri koydum bayabi ugrastim en son baslik yazcaktim uykumda gelmişti hemen yaziyim derken bi kac harfi unutmusum....gercekten baslik offside olmus soradan farkettim nasi deiştirebilirim basligi bi yardim edin lütfen....:cyclopsan:cyclopsan

son cizimler benim kendi yaptiim,ders arasinda ders dısında yaptigim bi kac resim....

kendi adima konuşuyum topickte resim oldumu insanin bakasi geliyo....bende gözünüz gönlünüz acilsin diye koydum resimleri


yorumlariniz için ayri ayri tesekkürler


BEN BAŞLIĞI NASI DEĞİSTİRCEM:silent::silent:

s.s. deyince milletin aklı gidiyor şöyle kullanırım böyle teker yaparım diyenleri bi ss ye artçı yapmak lazım ondan sonra bidaha ss resmine bakabiliyorlarmı:mrgreen:

benim motorlarla ilgili tutkum ss ye artçi olarak bide gece binmiştim öle basladi....aslinda ss ye binince insan huzura kavusuyo:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muhteşem resimler olmuş ellerine sağlık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst