- Katılım
- 18 Ağu 2006
- Mesajlar
- 2,835
Böyle bişi oldum nasıl ne oldum :mrgreen:
Güzelmiş gerçekten.
Tuğper teşekkürler...:rendeer:
Güzelmiş gerçekten.
Tuğper teşekkürler...:rendeer:
Süper bi reklam :cat:
"Biz Özgürlüğe inanırız"
Aralarında, En beğendiğim cümle bu oldu![]()
Ö.Z.€.R;944213' Alıntı:kısacası biz farklıyız ve farkımız bu :cat:
Süper bi reklam :cat:
"Biz Özgürlüğe inanırız"
Aralarında, En beğendiğim cümle bu oldu![]()
bu motorculuğa başlarken meksikada ettirilen yemindir :rendeer: toplu şekilde törende söylenir