motosiklet özgürlüğünü anlatan harley reklamı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
biraz cruiser ağırlıklı olsada özümüzü anlatan bir reklam :cat:

[YT]BZLxQEGj_QY[/YT]
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Biz gökyüzüne inanırız, sun roof'a değil (güzel slogan) +1

sonundaki amin espiriside çok iyi .
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Yavf ben bu reklamı geçen hafta FB Tv de izledim ve gerçekkten harika
(Biz siyah giyeriz siyah kir ve zayıflık göstermez) Türkçe alt yazılısı bulamamamıştım emeğine sağlık.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
=))) annem kaç motor var orda sor diyo =))) yazık kadıncağız neyi merak etti =)) çok guzel paylasım için saol ilk defa izledim
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tebrik ediyorum bu reklamı yapanları ellerina sağlık wallaa:cat::cat:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Mükemmel valla.Süper olmuş.İzlememizi sağladığın için teşekkürler.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel :cat: çok güzel :cherry:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
gecen sinemada filmden once verdiler o dev ekranda o ses sisteminde duymalısınız bide o harleyin gok gurultusunu:p
 
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
216
ayşegül

aynen güzelolmuş:cat:özgürlük budurişte ama sscileri unutmuşlar
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
öff be reklam fılmı dıye ben buna derım işte ölümüne chopper gerısi motorlu bisiklet :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst