motosiklet.net'e chat mekanı

Katılım
7 Şub 2005
Mesajlar
106
sitenin kıytırık bi mekanında olsa,o an içinde online olan kişilerle dert ve bilgi alışverişi yapsak sorunlar daha çabuk çözülür ve dostluklar daha çabuk olur diyorum ya sizce nasıl olur

:cat:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
zamanında tartışılmış ve yapılmamasının daha iyi olacağı sonucuna varılmış.yapılmazda sanırım.ok:cat:
ya bu arada alakasız olacak ama
senin bu avatar biraz enteresan geldi yaa.:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
chat'te yapılan bilgi alışverişi kalıcı olmayacağı için chat imkanımız yoktur. Seni Motosiklet Net Cafe başlığına alalım :)
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
bu arada bu double topiktir, haberiniz olsun. double topiklere yazanlar başlığı açanlar kadar suçludur. hatta organize suç örgütü olarak, vs vs :queen:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
eheheheh böyle aynı konuları tekrar tekrar açınca heyecanlı oluyo heralde bi gün bende denicem:queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Hatta zamanında chat odası varmış galiba...Öyle bir topic okumuştum, millet şu saatte buluşalım yazıyor, sonra herkes kimse yoktu, tek başımaydım diye şikayet ediyordu...:queen:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Merak edene özelden söylerim, ama amacım burada reklam yapmak değil :p Parası neyse verir yaparız reklamımızı gereken yerlerde :mrgreen:

İlla ki chat isteyen irc'de açsın kanal çağırsın bizi de :)
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
t-shirt'ü bastıracak para bende var (3 ytl'ye basarlar herhalde). sen bana motoru hazırla :queen:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Aslında fena fikir değilmiş :mrgreen: Motorun sağına soluna çıkartmaları yapıştırayım (alınca) :cherry:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Zaten sakız çıkartmalarını sırayla yapıştırıp yazı yazıcam :mrgreen: Harf yaptırmaya para yetmez :salut:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
turbo mu yapıştıracan? bence pembo yapıştır. muhahahaha.
bir de burası chat odasına dönmüş zaten. başlık amacına ulaştı. etkili başlık diye buna denir.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Neyse muhabbete devam diyecem de birazdan mod/admin biri gelip silecek herşeyi :p
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
sabıkalıyım zaten. şimdi dosyamı arşivden istetmişlerdir, onu bekliyolardır :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst