motosıklet.net KARDEŞLİĞİ

Katılım
15 Haz 2009
Mesajlar
5
hmmmmmmmmmm benim ülkenin anlamı belli fakat seninkini bilmiyoruz biraz konuyu aç bari kardeşşşşşş :queen::cherry:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
hmmmmmmmmmm benim ülkenin anlamı belli fakat seninkini bilmiyoruz biraz konuyu aç bari kardeşşşşşş :queen::cherry:

ya aslanım senin işin gücün yok galiba.sen şimdide türkmenistan kapılarını zorluyormuşsun :queen: ordaki memurlar haber gönderdi bana alalımmı içeri diye.:p alın ama bu tarafa göndermeyin daha dedim :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
15 Haz 2009
Mesajlar
5
kardeş yalvarırım aldır beni yoksa halim harap oluyor.neyse sayende orayıda görmüş olurum çok teşekkür ederim.bu iyiliğini unutmam :cat::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
kardeş yalvarırım aldır beni yoksa halim harap oluyor.neyse sayende orayıda görmüş olurum çok teşekkür ederim.bu iyiliğini unutmam :cat::queen::queen::queen::queen::queen:

abi kardeşlik dedik siz kacmayamı calışıyorsunuz valla habarınız yok galıba bızım bırde derın mt miz var haberınız olsun:bounce:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
abi kardeşlik dedik siz kacmayamı calışıyorsunuz valla habarınız yok galıba bızım bırde derın mt miz var haberınız olsun:bounce:

abicim bu adamın işi gücü kardeşliği uluslararası muhabbete taşımak.anlarsın ya:p vakit bulursa uğruyor işte ne demeli bilmem ki.:queen:
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
90
arkadaşlar madem topik açılmış bende birşeyler yazmak isterim
bende yeni üye sayılırım.daha evvel başka bir siteye üye idim fakat buradaki birlik, kardeşlik,arkadaşlık orada yoktu.iyiki sizlerin arasına katıldım.ayrıca bu sitede babamın hastalığında benim yanımda olan ve hiç terettüd etmeden kan veren arkadaşlarıma inanılmaz derecede teşekkürü bir borç bilirim.tüm M.T. ailesine selam ve saygılarımla...:rendeer:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
arkadaşlar madem topik açılmış bende birşeyler yazmak isterim
bende yeni üye sayılırım.daha evvel başka bir siteye üye idim fakat buradaki birlik, kardeşlik,arkadaşlık orada yoktu.iyiki sizlerin arasına katıldım.ayrıca bu sitede babamın hastalığında benim yanımda olan ve hiç terettüd etmeden kan veren arkadaşlarıma inanılmaz derecede teşekkürü bir borç bilirim.tüm M.T. ailesine selam ve saygılarımla...:rendeer:

yaz arkadaşım ne demek.bizler burda güzel dostlukları paylaşan insanlar olarak elimizden gelen her türlü destek 7/24 buralardayız.her zaman bekleriz seni de.kazasız belasız sürüşler dilerim.:rendeer:
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
motosiklet net işte adres burası sanal ortamda tabi gercek ortamda ise geziler yeri önemli değil maksat arkadaşlık ve motosiklet sevgisi. sinan abi bi dahaki gezide görüşmek üzere ve ismini hatırlayamadığım diğer arkadaşlar :cat:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
motosiklet net işte adres burası sanal ortamda tabi gercek ortamda ise geziler yeri önemli değil maksat arkadaşlık ve motosiklet sevgisi. sinan abi bi dahaki gezide görüşmek üzere ve ismini hatırlayamadığım diğer arkadaşlar :cat:

ALLAH nasıp ederse daha cok görüşücez kardeşim :rendeer:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
cokkk uzun zaman oldu .arkadaslıklar hala devam edıyor sıfremı hatırlayamadıgım ıcın uzun zamandır zıyaret edememıstım buraların tadı ve arkadaslıgı bır baska kıymet bılın derım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst