değerli dostlarımm allah hepinizden hoşnut olsun.. :king:
hayatım boyunca yakalayamadığım sevgiyi, bulamadığım dostluğu,göremediğim ilgiyi sayenizde yaşıyorumm...beni duygulandırmayınn lütfenn yaaa :salut:
bebişim yağmur bademcik enfeksiyonuna bağlı yüksek ateşle kendinden bir süre geçtii(havale) zor yetişdirdik valla.. 39.8 ateş çok sarstıı..neyse atlattık sabah akşam iğnesi var...ateşi düştü...iyice mazlumlaştı yavrucak..neşesi kalmadı pek...1-2 gün içinde iyileşecek..hepinizi kucak dolusu öpüyorumm... :rendeer:
gezi hususunda gözler skullhunterda...
hadi baba yap bi organizasyon....
hepinizi çokk seviyorumm..