Motosiklet.net fuarda mı???????

Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
159
Bugün yani 31 mart günü tabii öncelikle motorları görmek ve sitemizin fuarda açacağını söylediği standına gidip sizlerle tanışmak için tam 300 km yol yaptım....

Fuar otoshow fuarlarının yanında tamamen acemice geldi bana..Hemen hemen hiçbir markanın başında işinin ehli pazarlamacılar yada teknik elemanlar yok...Sadece fuar için kiralanmış arkadaşlar ve fuarda görev yapmayı angarya olarak düşünen firma görevlileri...

Gelelim Motosiklet.Net standına....Bir bayan arkadaş tek başına vehiçbir konuya vakıf değil...Üyeyim diyorum -Olabilir diyor...-Yokmu başka arkadaşlar gelecek olanlar diyorum..-............. bilmem diyor..Bumu stant dediğiniz yoksa ben yanlış fuaramı geldim??????????

Fuarın en başarılı ve ilgili firmaları içeriye sokulmayıp kapının önüne konuşlanan kanunu vb çin motorlarını ithal eden firmalar....Aylardır büyük firmaların motorlarını piaggio yu gilerya yı övüp çinlileri yerden yere vuruyordum..belki kalite olarak öyle olabilir ama müşteri ilgileri,teknik ve fiyat bilgileri sıcaklıklarıyla onları alkışlıyorum...

Kısaca fuar amtör...Motosiklet.Net amatör olarak bile yok.....Benim gibi yüzlerce kilometre yaparak gitmeyi göze alan arkadaşlara ön bilgi olsun istedim........:farao:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
geçen pazar lütfi kırdardaydım fuardaki motorlar hakkında sitemiz sayesinde bilgim vardı tek amacım sitedeki arkadaşlarımla tanışmaktı standa gittim ve çok sıcak çok samimi bir ilgiyle karşılandım bu kadarını beklemiyordum sana katılmıyorum yarın ve pazar günü fuarda olucam 2gün aynı ilgi ve alakayı göreceimden eminim net yorumu yarın akşam iletirim
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
stant

evet arkadaşlar stant konusu daha öncede gündeme geldi..yenibir site olduğundan bu tür problemler olabilirilerde daha iyi olacağını düşünüyorum..
bende bir iki arkadaşımı aldım cumartesi avrupa yakasında buluşma yerine 15 dk geç geldim grup gitmiş tamam fuarda bulurum dedim fuarda standaki arkadaşlar grubun geldiğinden haberi yok..(toplu halde standa gidilir insanlar isimyazdırır tanışır diye düşünürken..)
akşamki organisasyonu sorduk yine haberi yok kaçta toplanılacak kaçta gidilecek kimse bilmiyor.. amaç beraber bişileri paylaşmaksa (yolda beraber hareket etmek gidilecek yere beraber gitmek kastediyorum) bu durumda hiç gezilere gitmedim ama o zamanda demekki tek gidicez tek gezicez herhalde..
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
pardon

zühtüpaşam şimdi siteyi gezerken gördüm fuar sonrası organizasyonla ilgili resimli baya geniş bilgi vermişsin daha şimdi gördüm keşke bir cıktı alıp satnda yapıştırsaydında görseydik...o kafeye gelmeyi cok istiyorduk...sizleri tanımayı...
napalım sağlık olsun..ama genede arkadaşlar konuya vakıf değiller onu bilir onu soylerim bize bilği veremediler o zaman çunki....
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Fuar bence oldukça iyiydi. Ancak Cumartesi ve Pazar gitmek için biraz geç. Bazı ürünler kapış kapış satılmış. Birçok ürünün belli bedenleri kalmıştı sadece. Motosiklet.net standının olması bile bence büyük başarı. Standı olan tek forum. Sonuçta fuara dolaşmak veya birşeyler satınalmak için gidildiğinden forumun standında çok vakit harcanamaması normal. Eğer birbirimizle tanışmak istiyorsak bence fuar yanlış bir yer. Bence önümüzdeki günlerde çok büyük bir buluşma yapalım diyorum. Her şehirden arkadaşlar bir araya gelelim. Amaç sadece tanışmak ve muhabbet olsun. İşte o zaman güzel bir ortam olacaktır.
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
womanrider' Alıntı:
geçen pazar lütfi kırdardaydım fuardaki motorlar hakkında sitemiz sayesinde bilgim vardı tek amacım sitedeki arkadaşlarımla tanışmaktı standa gittim ve çok sıcak çok samimi bir ilgiyle karşılandım bu kadarını beklemiyordum sana katılmıyorum yarın ve pazar günü fuarda olucam 2gün aynı ilgi ve alakayı göreceimden eminim net yorumu yarın akşam iletirim
Sana %100 katılıyorum ve herşey ufak tefek aksaklıklar olsada gayet güzeldi.ayrıca ben 1000 km öteden geldim ve biraz öncede duygularımı yazdım:)Arkadaşım bu site hepimizin ortada 18.000 ferdi görünen bir site altına girecek parmaklar lazım hayatta kalabilmesi için.Burda kimse özel ilgi beklememeli bence sonuçta hepimiz aynıyız hiç farkımız yok herkeste 2 teker var dimiii :):rendeer:
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=11182
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Cumartesi akşam gittim, siteden insanlarla ilk kez yüzyüze tanıştım, standa uğradığımda "akşam Yeşilköy'e gidiyoruz, gel" dediler, gittim, son derece sıcak bir ortamla karşılaştım. İki ayrı noktada stand vardı, biri çok kenarda biri de çok ortadaydı ama bir forumun stand açması bile iyi başarı. Kabil'le ettiğim muhabbet yetmedi bugün bir daha gittim :)

Özetle bence MT'nin fuar organizasyonu gayet iyiydi.
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
175
4 günde üyelerimizden gelenlerin hepsini sayarsam 150 defa falan fuarı dolaştım sanırım :)
Herkese elimizden geldiğince ilgi alaka göstermeye çalıştık, bence ilk katılımımız çok çok iyi geçti, bir dahaki fuara daha da iyi olacak :cat:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
Khutuck' Alıntı:
Cumartesi akşam gittim, siteden insanlarla ilk kez yüzyüze tanıştım, standa uğradığımda "akşam Yeşilköy'e gidiyoruz, gel" dediler, gittim, son derece sıcak bir ortamla karşılaştım. İki ayrı noktada stand vardı, biri çok kenarda biri de çok ortadaydı ama bir forumun stand açması bile iyi başarı. Kabil'le ettiğim muhabbet yetmedi bugün bir daha gittim :)

Özetle bence MT'nin fuar organizasyonu gayet iyiydi.
gayet iyi ne demek süperdi keşke her hafta fuar olsada toplansak:) şaka şaka ama yeniden biraraya gelmeyi çok isterim

şöyle bişey söyliyim mont ve kask almaktı amacım ve bana yardımcı olanların isimleri les paul,musturaki,netmavisi,dodem,hata ve son olarak kesin karar verip alamamı saalayan DANGER 0 benimle beraber tek tek stand gezdi ve fikir verdi bu insanlar ve les.i lütfi kırdarda tanıdım dierleriyle bugün tanıştık daha ne dediyim hepinizi çoookkk seviyorum burada ismi geçmeyip tanıştıım sohbet ettim kişiler sizideeee:rendeer:::pembe::
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
womanrider' Alıntı:
gayet iyi ne demek süperdi keşke her hafta fuar olsada toplansak:) şaka şaka ama yeniden biraraya gelmeyi çok isterim

şöyle bişey söyliyim mont ve kask almaktı amacım ve bana yardımcı olanların isimleri les paul,musturaki,netmavisi,dodem,hata ve son olarak kesin karar verip alamamı saalayan DANGER 0 benimle beraber tek tek stand gezdi ve fikir verdi bu insanlar ve les.i lütfi kırdarda tanıdım dierleriyle bugün tanıştık daha ne dediyim hepinizi çoookkk seviyorum burada ismi geçmeyip tanıştıım sohbet ettim kişiler sizideeee:rendeer:::pembe::
Alındım işteeeeee benim adımı yazmadınnnnnn :)
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
KANKİM seni yazmaya gerek yokki sen bir EKOLSUN:rendeer:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
kılıçbalığı' Alıntı:
Alındım işteeeeee benim adımı yazmadınnnnnn :)
aaa alınma arkadaşım burada sadece ihtiyaçlarım için koşuşturan kişileri yazdım zaten ismi geçmeyen diye de belirtmişim kılıçbalıı hakkımı yeme bi sürü topicte yazdım sizi topice diil kalbime beynime yazdım hepinizi :rendeer:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Arkadaşlar, eğri oturup doğru konuşalım.. 01 Nisan Ctesi günü ben de fuarda idim. Motosiklet.net standında ilk gittiğimde Erhan (Skullhunter) var idi. Ama ondan sonra yokoldu gitti kendisi. Orada kalan arkadaşlar ne sonraki organizasyonlar ne de insanların nerede olduğu konusunda bilinçsizdi. Bu yanlıştır. Oraya gelen sıradan (kimseyi yanımayan ve yeni tanışmaya gelen) bir üye olsam inanın bu ne ilgisizlik derdim. Erhan'ı da ordaki bir çok insanı da tanırım. Benim için problem değil ama En azından orada o günkü program ile bilgili ve üyelere bir şekilde yardımcı olmaya yönelik hareketleri olacak bir insan konulmalı idi Erhan kardeşimiz yokken. Açıkcası Mehmet (boy) 'in yaptığı yoruma katılmıyorum. Oraya stand açmakla iş olmuyor. Biraz daha birşeylerin ucundan tutmak lazım. Orada alakasız insanlar, birşeyden habersiz şahıslar oturuyorken ben ki bir cok insanı tanırım, kendimi yabancı hissettim. Fuarda canım sıkıldıgında bir evimiz olarak standın oraya gittimde alaka ve umur yoksunu bir yaklasımdaki insanları gormek uzdu beni.. Tek kelime ile Motosiklet.net bu kadar üyesine ragmen bu kadar başarısız bir stand kurarak beni hayal kırıklıgına ugrattı.. Kimse de cok iyi becerdik demesin,gülerim sadece..
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
cenkmenderes' Alıntı:
Arkadaşlar, eğri oturup doğru konuşalım.. 01 Nisan Ctesi günü ben de fuarda idim. Motosiklet.net standında ilk gittiğimde Erhan (Skullhunter) var idi. Ama ondan sonra yokoldu gitti kendisi. Orada kalan arkadaşlar ne sonraki organizasyonlar ne de insanların nerede olduğu konusunda bilinçsizdi. Bu yanlıştır. Oraya gelen sıradan (kimseyi yanımayan ve yeni tanışmaya gelen) bir üye olsam inanın bu ne ilgisizlik derdim. Erhan'ı da ordaki bir çok insanı da tanırım. Benim için problem değil ama En azından orada o günkü program ile bilgili ve üyelere bir şekilde yardımcı olmaya yönelik hareketleri olacak bir insan konulmalı idi Erhan kardeşimiz yokken. Açıkcası Mehmet (boy) 'in yaptığı yoruma katılmıyorum. Oraya stand açmakla iş olmuyor. Biraz daha birşeylerin ucundan tutmak lazım. Orada alakasız insanlar, birşeyden habersiz şahıslar oturuyorken ben ki bir cok insanı tanırım, kendimi yabancı hissettim. Fuarda canım sıkıldıgında bir evimiz olarak standın oraya gittimde alaka ve umur yoksunu bir yaklasımdaki insanları gormek uzdu beni.. Tek kelime ile Motosiklet.net bu kadar üyesine ragmen bu kadar başarısız bir stand kurarak beni hayal kırıklıgına ugrattı.. Kimse de cok iyi becerdik demesin,gülerim sadece..
Selam dostum
seni kızdıran başka şeyler var bence.Bukadar yargısız infaz yapma bence.ben orda bulunduğum sürede şahsım adına söylüyorum elimden geleni yaptım ve orda bulunun tüm arkadaşlarda bunu yaptı.çok kötü olduğunu söylüyosun ama bu hale ne zorluklarla geldiğini biliyomusun peki.
bu site hiç kimsenin degil ayrıca hepimizin.
Orda özel ilgi beklemek yerine daha güzel olabilmesi için önerilerinizi beklerdim.
:rendeer: asla kırılmaca falan yok kendine iyi bak dostum
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
womanrider' Alıntı:
aaa alınma arkadaşım burada sadece ihtiyaçlarım için koşuşturan kişileri yazdım zaten ismi geçmeyen diye de belirtmişim kılıçbalıı hakkımı yeme bi sürü topicte yazdım sizi topice diil kalbime beynime yazdım hepinizi :rendeer:
Şakaydıı:rendeer:
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
159
İşte bende <cenkmenderes> arkadaşımın dediği gibi sıradan bir insan!! olarak bu ilgisizlikten şikayetçiyim... Yok sizleri tanıyor olsam benim içinde oooo süüper bir stanttı...Ama bizler yeniyiz ve masumane sizlerle tanışmak,ilgilenilmek istedik tüm olay bu...
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
tekirdağ, fuarda hemen hemen hegün görevli olarak bulunmuş biri olarak sana şunları söyleyebilirim:

Furdaki asıl amaç üyelerimizle tanışmak değildi çünkü böyle bi imkanımız yoktu, oturup konuşacak ne yer ne zaman vardı. Üyeler olarak tanışma ortamı düzenlediğimiz gezilerdir.

Fuarda sitemizin reklamını yapmak için bulunduk, binlerce broşür dağıttık, standımızı gösterdik gelen herkese. Bunu da başarıyla yaptığımıza inanıyorum.

Durumun böyle olmasına rağmen furda görevli tüm arkadaşlar olarak, gelen üyelerimizle elimizden geldiği kadar ilgilendik.

Eleştirilerinizde haksız olduğunuzu düşünüyorum. Buluşmalarımıza gelip bizimle tanışırsanız ne kadar ilgili olduğumuzu görürsünüz:cat:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
483
tekirdağ' Alıntı:
İşte bende <cenkmenderes> arkadaşımın dediği gibi sıradan bir insan!! olarak bu ilgisizlikten şikayetçiyim... Yok sizleri tanıyor olsam benim içinde oooo süüper bir stanttı...Ama bizler yeniyiz ve masumane sizlerle tanışmak,ilgilenilmek istedik tüm olay bu...

bende yenıyım arkadasım burda ama tanısıp kaynasmanın yenısı eskısı yok bence yanlıs dusunuyorsun...
bana kımse sen yenısın konusma benımle demedı :) sana soledılermı ¿ ben zannetmıyorum cunku konustugum tanıstıgım ve gorustugum ınsanlar bu karakterde degıllerdi...
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Bugüne kadar yüzlerce kez fuara gittim. Kendi firmam adına da 20 den fazla fuara "stand" ile katıldım. Fuar da amaç, reklam ve pazarlama yapmak, yeni müsteriler kazanmak ya da yeni ürünleri tanıtmaktır.

Fuar da hiç bir kurum ya da kuruluş bir "buluşma noktası" veya "seyyar kahvehane" açmak için yer almaz.

Motosiklet.net üyeleriyle ilgileniyor !

Onlar için aynı fuarda bir çok firmadan indirim alıyor.

Üyelerine her ay çekilişle birçok hediye sunuyor.

Yardıma ihtiyacı olanlara, mümkün olduğunca yardımcı olmaya çalışıyor.

Sunduğu platform sayesinde birçok bilginin paylaşımına ve yeni arkadaşlıklar kurulmasına vesile oluyor.

Görevli arkadaşlar, biz daha iyi ve gelişmiş özellikleri olan bir forumda yazalım diye yeni yazılımlar alıp, gece gündüz çalışırak sistemi düzenliyor.

Daha fazla yazmaya gerek yok, bu kadarını anlamayan devamını da anlamaz, "sitem fuara katıldı" diye memnun olacağına doğrudan eleştiriye girer.
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
ledo' Alıntı:
Bugüne kadar yüzlerce kez fuara gittim. Kendi firmam adına da 20 den fazla fuara "stand" ile katıldım. Fuar da amaç, reklam ve pazarlama yapmak, yeni müsteriler kazanmak ya da yeni ürünleri tanıtmaktır.

Fuar da hiç bir kurum ya da kuruluş bir "buluşma noktası" veya "seyyar kahvehane" açmak için yer almaz.

Motosiklet.net üyeleriyle ilgileniyor !

Onlar için aynı fuarda bir çok firmadan indirim alıyor.

Üyelerine her ay çekilişle birçok hediye sunuyor.

Yardıma ihtiyacı olanlara, mümkün olduğunca yardımcı olmaya çalışıyor.

Sunduğu platform sayesinde birçok bilginin paylaşımına ve yeni arkadaşlıklar kurulmasına vesile oluyor.

Görevli arkadaşlar, biz daha iyi ve gelişmiş özellikleri olan bir forumda yazalım diye yeni yazılımlar alıp, gece gündüz çalışırak sistemi düzenliyor.

Daha fazla yazmaya gerek yok, bu kadarını anlamayan devamını da anlamaz, "sitem fuara katıldı" diye memnun olacağına doğrudan eleştiriye girer.
:cat: :cat: :cat: :rendeer:
Bukadar diline saglık.önemli olan bardağın neresine baktığın :) boş tarafıanmı dolu tarafınamı:) :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst