Motosiklet.net 5. Kuruluş Yıldönümü...

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Video için Elint'e, Motosikl
spacer.gif
et.net'in bugünlere gelmesinde emeği geçen tüm üyelerimize, bizlere destek olan herkese ayrı ayır teşekkürler. Daha da güzel günleri hep birlikte geçirmemiz dileği ile...
Saygılar
:bestmt:


Tüm Kasap arkadaşlar 5.yıldönümümüz kutlu mutlu olsun...nerde eski etler...:queen:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
nice güzel yılları hep beraber motosiklet aşkıyla kazasız belasız geçirmemiz dileği ile iyiki doğdun motosiklet net
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
:bestmt:::tutkuy:: Bu sitede emegı gecen herkese ::thanks: daha nıce 5 yıllar..

Elınt abı video ıcın ellerıne saglık
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
ben bu siteyi çok seviyorum :cherry: gerçekten çok seviyorum. reklamlarına tıklıyorum mesajlar yazıyorum ohooooo :cherry: :cat:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motosiklet.net olmasaydi bu kadar guzel arkadaslari nereden bulabilirdim ki? iyi ki varsin motosiklet.net :)
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
Daha Nice Mutlu Yıllara DemeK Istiyorum Bana Yardımcı Olan Ve Ya Olmaya çalışan Mt Abilerime Ablalarıma Kardeşlerime Selamlar
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
buralarda az yazıp çok okuyan biri olarak, bu sitenin bana bi çok bilgi, hayatıma renk ve uzun soluklu arkadaşlıklar kattığını belirtmek istiyorum.
Emeği geçenlere sonsuz teşekkürler.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Daha hep beraberr acıların üzüntülerin az, mutlulukların gezilerinn çokk olduğu daha nice mutlu yıllarda beraber olmak üzere mutlu yıllar MT.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en güzel dostluklar en güzel arkadaşlıklar burda başladı,iyilerde oldu kötülerde oldu ama herşeye rağmen güzel günlerdi bundan sonra daha iyi olacal inşallah MT Net i ve üye olan herkesi seviyorum
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
evet benimde takılığım nokta bu...:bounce:

Site adamini aslında Gürkanmı...ınınınınnn...şok şokk şokkk...:bounce:

hep kurcalama der derin MT Yönetimi ...:p

Sen "Fight Club" izlemedinmi hiç?
İkimiz aslında aynı kişiyiz, demi skull durden? :mrgreen:

İkimiz bir fidanın güller açan dalıyız :queen:

njackls8.jpg


The first rule of Fight Club is - you do not talk about Fight Club.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Gürkan topiği yeni görmüş bir mod görünümlü admin, hayalet görünümlü mod , mod'a benzemeyen bir hayalet (ne diyorum ben ya iyice saçmalamaya başladım ::koop::) olarak seni kınıyorum.::winkwink
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Beşinci yıl.... :cat: Nice beş yıllara.... :rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst