- Katılım
- 31 Mar 2004
- Mesajlar
- 379
- Konu Yazar
- #1
Dikkatimi çekti bir çok kanalda yine oto programları çoğaldı ve bunların çoğu çeşitli motor yağı, lastik vb. firmalarının sponsorluğunda yapılıyor.. Neden bu firmalar motosikletlerle ilgili bir programa sponsor olmasın? Formula 1 i senelerdir canlı yayınlayan NTV bir motogp, superbike yada uluslararası bir motosiklet yarışını banttan bile olsa yayınlamazmı?? Bence böyle programlar yapılırsa hem motosikleti bilmeyenler bilinçlenir hemde motosiklet insanların aklına daha çok girer...