- Katılım
- 5 Mar 2006
- Mesajlar
- 27
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar ilk defa bi motosiklet satacağım.bunun yolu nasıldır yani motosikleti almaya gelen kişi motosikleti ver bir deneyeyim derse biz de verirsek ve adam kayıplara karışırsa.Arkadaşlar bu cahil kardeşinize bi yardım ediverin.:rendeer: :rendeer: