Motosiklet Nasıl Kullanılır? Amatör Video

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Öncelikle şunu belirtmek isterim bu video sadece kafanızdaki birkaç soruyu yanıtlayabilir.Bu konu hakkında motosiklet sürüş eğitimi almanız gerekmektedir.
Yeni başlayanlar için, ehliyet kursuna yazılmadan önce motosiklette neyin nerede olduğunu ve KABACA ne yapmanız gerektiğini açıklamaya çalıştık.
Boş bir haftasonunda ne yapalım derken yarım saat içinde çektiğimiz bir video,biz çekerken çok eğlendik umarım sizde beğenirsiniz


www.youtube.com/watch?v=Z4azlND0Ygs
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Yeni başlayanlar için iyi bir başlangıç videosu özellikle debriyaj kullanımını anlatmanız iyi olmuş bir çok yeni başlayan arkadaşın sorunu debriyaj gaz ayarını yapamamak.:cat: Umarım biri çıkıp " ya bunu bilmeyene yoktur" demez.Adı üstünde yeni başlayacaklar için. Ellerinize sağlık arkadaşlar. :cat:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Yeni başlayanlar için iyi bir başlangıç videosu özellikle debriyaj kullanımını anlatmanız iyi olmuş bir çok yeni başlayan arkadaşın sorunu debriyaj gaz ayarını yapamamak.:cat: Umarım biri çıkıp " ya bunu bilmeyene yoktur" demez.Adı üstünde yeni başlayacaklar için. Ellerinize sağlık arkadaşlar. :cat:
Teşekkür ederim:rendeer:

Alternatif arayana;
Motur nasıl Çalıştırılır? :)
[YT]AVCk5iu9EME[/YT]
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Gayet güzel olmuş, emeğinize sağlık :cat: Neresi orası, alıştırma yapmak için çok uygunmuş :cherry:
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
338
Öncelikle şunu belirtmek isterim bu video sadece kafanızdaki birkaç soruyu yanıtlayabilir.Bu konu hakkında motosiklet sürüş eğitimi almanız gerekmektedir.
Yeni başlayanlar için, ehliyet kursuna yazılmadan önce motosiklette neyin nerede olduğunu ve KABACA ne yapmanız gerektiğini açıklamaya çalıştık.
Boş bir haftasonunda ne yapalım derken yarım saat içinde çektiğimiz bir video,biz çekerken çok eğlendik umarım sizde beğenirsiniz
[YT]Z4azlND0Ygs[/YT]

..............................
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
güzel video elinize sağlık fakat tek bir şey dikkatimi çekti; artçı pegine yetişilmeyecek bir motosiklet yoktur. en yüksek enduro motorda bile pegler gayet makul yüksekliktedir. eğer kendi peginize bastırıp binmesini sağlamaya çalışırsanız bacağınızı peglerinizin önüne koymanız gerekir; bu durumda da ayağınız ortada olan denge noktasında olmadığı için dengenizi kaybedip motoru yatırmanız çok büyük bir ihtimaldir.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
güzel video elinize sağlık fakat tek bir şey dikkatimi çekti; artçı pegine yetişilmeyecek bir motosiklet yoktur. en yüksek enduro motorda bile pegler gayet makul yüksekliktedir. eğer kendi peginize bastırıp binmesini sağlamaya çalışırsanız bacağınızı peglerinizin önüne koymanız gerekir; bu durumda da ayağınız ortada olan denge noktasında olmadığı için dengenizi kaybedip motoru yatırmanız çok büyük bir ihtimaldir.

Hocam sen hiç 1000RR a bi kızı bindirmeye çalıştınmı :)
Çoğu motorda artçı peglerine ulaşmak bayanlar için sıkıntı oluyor.
İki ayağın yerde, sağ elin ön frende motoru nasıl devirebilirsin ki :)
Artçı sol ayağını sürücü pegine basıcak ve sürücüye tutunarak sağ ayağını motora atıcak.Deneyin çok daha pratik olduğunu görüceksiniz.Tabi bunu artçı pegine yetişemeceği durumlarda yapmak daha mantıklı.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Hocam sen hiç 1000RR a bi kızı bindirmeye çalıştınmı :)
Çoğu motorda artçı peglerine ulaşmak bayanlar için sıkıntı oluyor.
İyi ayağın yerde, sağ elin ön frende motoru nasıl devirebilirsin ki :)
Artçı sol ayağını sürücü pegine basıcak ve sürücüye tutunarak sağ ayağını motora atıcak.Deneyin çok daha pratik olduğunu görüceksiniz.Tabi bunu artçı pegine yetişemeceği durumlarda yapmak daha mantıklı.
Bu konuda sana katılıyorum felon pek bilindik birşey değil ama bayanlar arka peg e basmak ta zorlanıyor cbr 600f varken kız kardeşimde o şekilde binerdi sürücüyü zorlayan bi tarafı yok denge kaybı yaşamadım hiç :cat:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Bu konuda sana katılıyorum felon pek bilindik birşey değil ama bayanlar arka peg e basmak ta zorlanıyor cbr 600f varken kız kardeşimde o şekilde binerdi sürücüyü zorlayan bi tarafı yok denge kaybı yaşamadım hiç :cat:

evet , zaten bende hep öyle binilmeli demiyorum eğer boyu yetişmiyorsa ayağını çok kaldıramıyorsa o şekilde daha rahat biner diyorum
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Sevgili kardeşim,

Eline diline sağlık . Bariz yanlış diyebileceğim bir şey yok ama birçok detay eksik 8 dakikalık videoda anlatmaya çalıştıkların aslında yarım günlük bir eğitim süresinde verilen şeyler bu nedenle çok sade olmuş . Faydalı ama yetersiz .

ÖNEMLİ DÜZELTMELER

- Motosiklet botunu söylemeyi unutmuşsun , bot en az diğer ekipmanlar kadar gerekli bir parçadır.
- Boş lambası mavi değil herzaman YEŞİL dir . Mavi olan uzun farları belirtir.

Sevgilerimle
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Sevgili kardeşim,

Eline diline sağlık . Bariz yanlış diyebileceğim bir şey yok ama birçok detay eksik 8 dakikalık videoda anlatmaya çalıştıkların aslında yarım günlük bir eğitim süresinde verilen şeyler bu nedenle çok sade olmuş . Faydalı ama yetersiz .

ÖNEMLİ DÜZELTMELER

- Motosiklet botunu söylemeyi unutmuşsun , bot en az diğer ekipmanlar kadar gerekli bir parçadır.
- Boş lambası mavi değil herzaman YEŞİL dir . Mavi olan uzun farları belirtir.

Sevgilerimle
Teşekkür ederim hocam:rendeer:
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
52
Devamını bekliyoruz.Faydalı olmuş.En azından benim gibi hiç vitesli motor kullanmamışlar için :thumleft:
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
36
Tek kelime ile süper bir sorum olacak ben cup kullanıcısıyım malum bildiğiniz üzere yarı otomatik vites düşürürken topuğum ile bastırarak düşüremiyorum ayak bileğimin esnekliğinin bittiği noktada vites geçişi sağlayamıyor bende ayağımı geriye çekerek ayak ucumla düşürüyorum buda 2 kişiyken sorun oluyor şimdi bu durum psikolojik mi? yani ben beceremiyorum deyipte kafamda bitirdiğim bi durummu, yoksa bir pratiği varmı
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Tek kelime ile süper bir sorum olacak ben cup kullanıcısıyım malum bildiğiniz üzere yarı otomatik vites düşürürken topuğum ile bastırarak düşüremiyorum ayak bileğimin esnekliğinin bittiği noktada vites geçişi sağlayamıyor bende ayağımı geriye çekerek ayak ucumla düşürüyorum buda 2 kişiyken sorun oluyor şimdi bu durum psikolojik mi? yani ben beceremiyorum deyipte kafamda bitirdiğim bi durummu, yoksa bir pratiği varmı
Vites pedalını çıkar saat yönünün tersinde bir diş çevir geri tak ön pedal biraz aşağı iner ama arka yükselir daha rahat basarsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst