- Katılım
- 12 Nis 2007
- Mesajlar
- 721
motosikletlerde egzost emisyon kartı olmuyor yani egzos muaynesi yapılmıyor
Cok tesekkurler.
motosikletlerde egzost emisyon kartı olmuyor yani egzos muaynesi yapılmıyor
tüvtürk ten muayene ettiren birisi yokmu sitede, önceki sistemi biliyorumda arabayı tüvtürkten 4. defada geçirmiştim, motordada aynı kıllığı yaparlarmı merak ediyorum. birde arabayı muayeneden geçirirken arabayı onlar alıp bazı testlere sokuyorlar 4 tekerin fren ayarına bakıyorlar herbiri eşitmi fren yapıyor diye tekerler dönen demir tekerlerin üstündeyken gaz veriyorlar araba sağa sola çekiyomu gibisinden herşeyine bakıyorlardı, motorda ne gibi işlemler yapıyorlar tüvtürkten geçiren varsa yazıversin. ,
(önceki sadece şasi numarasına bakıp gönderilme değil tüvtürk ten geçirme işlemini soruyorum)
bütün testleri sen motorun üzerindeyken yapıyolar,şasi motor noları,sinyal far kontürolleri,frenlere bakıyorlar ama öyle bi makineye sokarak degil,git frene bas türü,yanlız performans aksozundan geçen de var geçemeyende ona bişey diyemem oradaki vatandaşın o günkü psikolojisine baglı anladıgım kadarıylalastkler çok önemli bitik lastikle gitmeyin :cat: