- Katılım
- 5 Ağu 2006
- Mesajlar
- 71
Peki bu %5lik faiz sabit mi,yoksa aylar ilerledikçe ana paranın üstüne eklenip de mi %5 faiz uygulanıyor?
Yani 63.72 lira normal ücret diyelim 1 ay geçti 66.906 lira olur.Fakat 2 ay geçince 66.906 nın mı %5'i alınıyor yoksa sabit olarak 63.72 lira üstünden mi yapılıyor bu hesap?
Belki 3-4 ay geciktirenler için önemli değil ama 30 ay geciktirmiş biri için kayda değer bir fark yaratıyor.Bu konu hakkında bilgisi olan var mı peki?
Yani 63.72 lira normal ücret diyelim 1 ay geçti 66.906 lira olur.Fakat 2 ay geçince 66.906 nın mı %5'i alınıyor yoksa sabit olarak 63.72 lira üstünden mi yapılıyor bu hesap?
Belki 3-4 ay geciktirenler için önemli değil ama 30 ay geciktirmiş biri için kayda değer bir fark yaratıyor.Bu konu hakkında bilgisi olan var mı peki?