motosiklet muayenesi

Katılım
2 May 2009
Mesajlar
3
Arkadaşlar Motosiklet muayeneleri için merak ettiğiniz herşeyi sorabilirsiniz....:cat:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen mi yapıyorsun muayeneyi?
 
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
9
bnm motorun muaynesi alındığından beri (2006) dan beri yapılmamış üstümüze alırken kaç lira ödicez???
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herhalde 300 civarı tutar..
her ay %5 faiz.. hesaplayabilirsin..
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
el yapımı egzoz ile muayeneden geçiyormu? birde bende app plaka var orjinal boyutlarda herşeyi orjinal fakat sadece damgası yok muayeneden geçermi? son olarak 2007 de yapılmış muayenesi şimdi muayene yaptırsam kaça patlar
 
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
9
yandıkk ozaman:pale:

peki sigortasıda hiç yapılmamış ona ne kadar vericez??
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
yok abi eğer %5 ise 65 liradan aylık 4 lira tutuyor gibi oda 36 ay ile çarp 144 lira yapar eğer %5 ise yukardaki arkadaş öyle demiş
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Arkadaslar, benim ruhsatta baska bir muayene icin yer kalmamis. Bu sekilde muayene gitsem, sorun cikar mi?
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
el yapımı egzoz ile muayeneden geçiyormu? birde bende app plaka var orjinal boyutlarda herşeyi orjinal fakat sadece damgası yok muayeneden geçermi? son olarak 2007 de yapılmış muayenesi şimdi muayene yaptırsam kaça patlar

muayene uzmanı problem görürse yada anlarsa çıkabilir.

yandıkk ozaman:pale:

peki sigortasıda hiç yapılmamış ona ne kadar vericez??

onu da güzelce yapıyorsun.. aslında sanırım sigorta zaten her halikarda yapılıyor. sen - bakiye ile devam ediyorsun. sigortayı yaptırmaya kalkınca da tümden ödüyorsun. ama bu benim anımsadığım.. ne kadar doğru bilemem.

bir bilene sorabilirsin. en fazla her yıl için 50 tl ödersin..

yok abi eğer %5 ise 65 liradan aylık 4 lira tutuyor gibi oda 36 ay ile çarp 144 lira yapar eğer %5 ise yukardaki arkadaş öyle demiş

her ay için aylık %5 gecilme fazi idi.. hesaplanırsa rakam tam çıkar..

Arkadaslar, benim ruhsatta baska bir muayene icin yer kalmamis. Bu sekilde muayene gitsem, sorun cikar mi?

muayenen yapılmaz. boşa gitmiş olursun. ruhsatın tek sayfasını yeniletirsin. sanırım 30-40 tl.. ondan sonra muayene için gitmen gerekir..
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
165
ben egzosu açtım. deli gibi değil ama bağırıyor. bunun bir sınırı varmı ve kusur oranı nedir.

teşekkür ederim
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Muayene için ruhsatınızda hiç yer kalmamışsa ilk önce Şöförler cemiyetine gidiyorsunuz orda EK-1 belgesi doldurtuyorsunuz. Bu belgeyle birlikte muayene parası yatırıp motorunuzu muayeneden geçiriyorsunuz.Eğer herşey olumluysa kaşelenmiş ve imzalanmış bu EK-1 belgesiyle birlikte Trafik tescile gidiyorsunuz ki 2 yapraktan oluşan ruhsatın sadece tek yaprağı yenileniyor. Bir sonraki muayeneye kadar 2 yıl problem yok. Eğer gürültülü egzostunuz varsa maalesef bunu geçirmek zor. Çünkü yasaların musaade ettiği gürülltü 85 dB (ses ölçü birimi) dir. bunu aşarsa sessiz egzostunuzu takmak zorundasınız. Tabi muayeneden sonra ne yaparsınız o size kalmış.tekrar eskiye dönüş olabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
85 db yi de çok rahat geçebiliyor motosikletler..
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
e ozaman yoshimura devil akrapoviç takanlar nasıl yaptırıyor bu muayeneyi ???
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uzmanın şüphelenmesine bilgisine bağlı biraz da..
 
Katılım
18 May 2007
Mesajlar
401
En çok dikkat ettikleri şeyler sırasıyla..:

Far ayarı- Lastik diş derinliği- balata et kalınlığı-egzost ses sınırları ve tabii ki
tas olmayan adam gibi kask.Eğer bunlarda kusurunuz yoksa şase ve motor noları da bakılıp 10 dak da çıkıyorsunuz.
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Uzun yıllardır muayenesi yapılmamış araçlar için 2005 ocak ayından itibaren vergi kesiliyor cezası motosikletler için 250-260 lira tutuyormuş. Bu durumda olan arkadaşların bilgisine. Onun doşında gecikilen her ay için %5 ceza kesiliyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst