- Katılım
- 2 May 2009
- Mesajlar
- 3
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Motosiklet muayeneleri için merak ettiğiniz herşeyi sorabilirsiniz....:cat:
el yapımı egzoz ile muayeneden geçiyormu? birde bende app plaka var orjinal boyutlarda herşeyi orjinal fakat sadece damgası yok muayeneden geçermi? son olarak 2007 de yapılmış muayenesi şimdi muayene yaptırsam kaça patlar
yandıkk ozamanale:
peki sigortasıda hiç yapılmamış ona ne kadar vericez??
yok abi eğer %5 ise 65 liradan aylık 4 lira tutuyor gibi oda 36 ay ile çarp 144 lira yapar eğer %5 ise yukardaki arkadaş öyle demiş
Arkadaslar, benim ruhsatta baska bir muayene icin yer kalmamis. Bu sekilde muayene gitsem, sorun cikar mi?
asvalt melegi bi denesin![]()
konuyu barbarox açmış ama kendisi ortada yok![]()