motosiklet muayenesi

Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
71
Peki bu %5lik faiz sabit mi,yoksa aylar ilerledikçe ana paranın üstüne eklenip de mi %5 faiz uygulanıyor?
Yani 63.72 lira normal ücret diyelim 1 ay geçti 66.906 lira olur.Fakat 2 ay geçince 66.906 nın mı %5'i alınıyor yoksa sabit olarak 63.72 lira üstünden mi yapılıyor bu hesap?
Belki 3-4 ay geciktirenler için önemli değil ama 30 ay geciktirmiş biri için kayda değer bir fark yaratıyor.Bu konu hakkında bilgisi olan var mı peki?
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
2005 model 250 cc motorumun fenni muayenesi hiç yapılmamış. Yani 2007 de bitmiş.
2 ay önce muayeneye gittim. 103 TL gecikme ücreti ödedim. Sigortası da yapılmamıştı. 28 TL de ona ödedim.Başka yok o kadar.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
arkadaşlar ben hiç muayeneye gitmedim.
aldığım her motorun muayenesi dolmadan sattım çünkü.
şimdi nereye ne yatacak ne yapılacak nere gidecek??bi anlatabilirmisiniz
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar ben hiç muayeneye gitmedim.
aldığım her motorun muayenesi dolmadan sattım çünkü.
şimdi nereye ne yatacak ne yapılacak nere gidecek??bi anlatabilirmisiniz

ruhsatı kontrol et. arka sayfada yer varsa muayene için sorun değil. git sabahın erken saatlerinde tüvtürke sıra al. bir iki saat içinde biter.

ruhsatta yer kalmamışsa. önce o sayfayı yenilet il trafik şubesinden. sonra yine tüve git muayeneni yaparlar.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
ruhsatı kontrol et. arka sayfada yer varsa muayene için sorun değil. git sabahın erken saatlerinde tüvtürke sıra al. bir iki saat içinde biter.

ruhsatta yer kalmamışsa. önce o sayfayı yenilet il trafik şubesinden. sonra yine tüve git muayeneni yaparlar.

abi ben motoru yeni alacağım.
adam muayene tarihini yurt dışında olduğundan geçirmiş.
tuv turk sitesinde borcu yok kağıdı falan yazıoyr.
bide para falan nereye yatıyor?
kask ve koruyucu gözlük yazmıçlar siteye.kaskın vizörü var çok şükür:cherry:gözlüktemi götüreceğiz?
ben motoru üstüme aldıktan sonra ruhsatla basıp gidebiliyormyum yani?
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
61
muayene ücreti tuvturke mı yatırılıyor..birde 2 lastiğin aynı marka olması gerekiyormu:silent: önde duro arkada pirelli var.
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
walla benimde motorum 2006 model..Daha hiç muayene yaptırmadım ve sanırım bu yaz muayenesi geliyo yanlış hesaplamadıysam..Fakat benim şöyle 1 sorum olacak:
Benim motorda xenon var..Yani orjinal farı yok üstünde..Bu bi sorun teşkil edermi muayene sırasında?
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
muayene ücreti tuvturke mı yatırılıyor..birde 2 lastiğin aynı marka olması gerekiyormu:silent: önde duro arkada pirelli var.

muayene ve varsa vergi borçlarını orada tahsil ediyorlar...lastiklerde tek bakılan yer diş derinlikleri,markaları önemli degil sadece bitik lastikle gitmeyin,genelde far ayarlarında sorun çıkıyor ama hafif kusurlu diye geçiriyorlar...kasklar açık ise koruyucu gözlük isteniyo kapalı yada çene açılır olursa sorun yok...
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
bi soruda benden ssçma olabilir ama muayeneye bi kaç ay erken gitsek olurmu zira muayene tarihinde motorla seyahatte olacağım uğraşmak istemiyorum:silent:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
bi soruda benden ssçma olabilir ama muayeneye bi kaç ay erken gitsek olurmu zira muayene tarihinde motorla seyahatte olacağım uğraşmak istemiyorum:silent:

yok arkadaşım seve seve yapıyorlar..ben arkadaşımın motorunu götürdüm tarihi silinmişti,orada anladıkki 4 ayı varmış ama niyetine girip okadar randevu ayarlayıp gitmişken yaptırıvedik :)
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
376
motosikletlerde egzost emisyon kartı olmuyor yani egzos muaynesi yapılmıyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tüvtürk ten muayene ettiren birisi yokmu sitede, önceki sistemi biliyorumda arabayı tüvtürkten 4. defada geçirmiştim, motordada aynı kıllığı yaparlarmı merak ediyorum. birde arabayı muayeneden geçirirken arabayı onlar alıp bazı testlere sokuyorlar 4 tekerin fren ayarına bakıyorlar herbiri eşitmi fren yapıyor diye tekerler dönen demir tekerlerin üstündeyken gaz veriyorlar araba sağa sola çekiyomu gibisinden herşeyine bakıyorlardı, motorda ne gibi işlemler yapıyorlar tüvtürkten geçiren varsa yazıversin. ,

(önceki sadece şasi numarasına bakıp gönderilme değil tüvtürk ten geçirme işlemini soruyorum)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst