Motosiklet Muayene Hk.

Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Arkadaslar selam.

650F'in muayenesi bitmiş, o kadar kullanmıyoruz ki, 7300 km'de muayene gelmiş durumda. Neyse konunun özüne gelelim. Alette açık egzoz mevcut, ve bunu sökmeden muayene yaptırmamız mümkün mü ? Son zamanlarda bu konu hk. fikri olan çözüm bulan, eden birileri var mıdır? Nasıl ilerleyebilirim?

F3wsfy.jpg
 
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
126
Muayene istasyonunda amir yardımcılığı yapan bir abime sormuştum geçenlerde bu egzoz olayını. Eğer sesinde bir anormallik olduğunu farkeder de orijinal olduğunu ispatlayamazsa geçirmiyoruz demişti.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Koy otobüsün bagajına yolla. Muayenesini yaptırıp geri yollamayayım.
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
Bendede cbr650f var,bu Cumartesine randevu aldım , aynı dertten bende muzdaribim ama bikaç arkadaşa sordum,orijinal olmayan egzozlarla muayeneden geçmişler sıkıntı çıkmamış
 
Katılım
26 May 2016
Mesajlar
1,062
Abi yozgatta adam full tiger egzozlu susturucusuz fazeri geçirdi ama ben lastik dişinden kaldım. Lastiğim öyle bitik de değildi. Lastik, plaka ve zincirden kaldım.(zincire hafif yazdılar ama yine de yazdılar. )
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Normal yolda trafik polisinin bile çevirip ceza yazdığı egzoz için muayeneden geçer mi sorusu hele bunu motosiklet formunda moderatörün sorması :santa:

Diğer moderatörün de koy otobüsün bagajına yolla muayeneden geçirip geri yollayayım diye cevap yazması::haapppy:

Motosiklet net formu için tarihi günler yaşıyoruz beyler, bayanlar.
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Normal yolda trafik polisinin bile çevirip ceza yazdığı egzoz için muayeneden geçer mi sorusu hele bunu motosiklet formunda moderatörün sorması :santa:

Diğer moderatörün de koy otobüsün bagajına yolla muayeneden geçirip geri yollayayım diye cevap yazması::haapppy:

Motosiklet net formu için tarihi günler yaşıyoruz beyler, bayanlar.



Ne yani Apaçi moderatör olmaz mı :) Bizim de bi egzozumuz olmasın mı şu fani dünyada.. Zaten kullanacak vakit bulamıyoruz, üzerime gelmeyin ;) Ayrıca polisler hiç ceza yazmadı henüz, ara gaz verip, kazasız belasız diyorlar, Galiba bana denk gelen polisler de apaçi.. Susturucusu var ama yine de biraz sesli calisiyo gibi geldi bana sanki yani, tam da emin değilim :)


Diğer moderatörün de koy otobüsün bagajına yolla muayeneden geçirip geri yollayayım diye cevap yazması::haapppy:

Yollamayayım Yazmış oysa ki :)
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Normal yolda trafik polisinin bile çevirip ceza yazdığı egzoz için muayeneden geçer mi sorusu hele bunu motosiklet formunda moderatörün sorması :santa:

Diğer moderatörün de koy otobüsün bagajına yolla muayeneden geçirip geri yollayayım diye cevap yazması::haapppy:

Motosiklet net formu için tarihi günler yaşıyoruz beyler, bayanlar.

Sayın abim saygım sonsuz size lakin, kardeşin olarak gözlük numaralarının değişim zamanının geldiğini üzülerek düşündüğümü belirtirsem terbiyesizlik etmiş olmam umarım.

Zira, yolla bana, geri yollamayayım yazmışım.
Tabiki usulüne uygun egzos takıp muayeneden geçirip güzel güzel nizami nizami kullanacağım :p
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Erdem sana bilet alayım da gel şurada hallet şu işi :p
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Sayın abim saygım sonsuz size lakin, kardeşin olarak gözlük numaralarının değişim zamanının geldiğini üzülerek düşündüğümü belirtirsem terbiyesizlik etmiş olmam umarım.

Zira, yolla bana, geri yollamayayım yazmışım.
Tabiki usulüne uygun egzos takıp muayeneden geçirip güzel güzel nizami nizami kullanacağım :p

Pardon. Pardon.
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Erdem sana bilet alayım da gel şurada hallet şu işi :p

IBAN numaranı yolla da ben sana egsoz yollayayım, boğazdan hemde. Nasıl fikir ?
Utanmıyorsun yasal olmayan egsozlarla gezmeye, hep sizin gibi apaçiler yüzünden tüm motosiklet camiası kötü tanınıyor, kınıyorum :p
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
IBAN numaranı yollada ben sana egsoz yollayayım, boğazdan hemde. Nasıl fikir ?
Utanmıyorsun yasal olmayan egsozlarla gezmeye, hep sizin gibi apaçiler yüzünden tüm motosiklet camiası kötü tanınıyor, kınıyorum :p

Ben piste çıkıyorum genç, sokakta edvençırımı kullanıyorum, hadi simdi yavaş yavaş ilerle :p
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Ben piste çıkıyorum genç, sokakta edvençırımı kullanıyorum, hadi simdi yavaş yavaş ilerle :p

Şile yolundaki 650F'li resimlerin mevcut elimde, şile yoluna pist mi yaptılar ? Yeni edvençırınla da başarılar diliyorum genç :)
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
548
benım motorumda salyangoz kat ıptalı vardı eksoz barıyordu halıylebu sekılde gectı sormadılar bıle ordakı cakan adamlara denk gelırsen kalırsın ama bılmeyene denk gelırsen gecersın bence
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Motosiklete özel istasyona gidersen geçemezsin , orada gaz verip sesini dinliyorlar yada ses ölçümü yapıyorlar , benim orj egzozu bile açık alana çıkarıp gaz açtı , otomobil muayene istasyonunda böyle birsey görmedim , fren testini bile abi şurda 20 mt sür freni kilitlede bakalım şeklinde yaptık :)
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Motosiklete özel istasyona gidersen geçemezsin , orada gaz verip sesini dinliyorlar yada ses ölçümü yapıyorlar , benim orj egzozu bile açık alana çıkarıp gaz açtı , otomobil muayene istasyonunda böyle birsey görmedim , fren testini bile abi şurda 20 mt sür freni kilitlede bakalım şeklinde yaptık :)

Anladım, hiç sevmiyorum bu işleri ;) Genelde de elimde tutmam aslında muayene bitmeden satarım da bu sefer kaldı ;)
 
Katılım
16 Ağu 2011
Mesajlar
212
ölçülerini alıp sanayide susturucu yaptırabilirsin geçici olarak işini görür en azından
 
Katılım
19 Kas 2018
Mesajlar
536
Bir kaç ay önce bu konu açılmıştı bende o sıralarda muayne yaptirdiğım için yardımcı olmak maksadı ile yazmıştım.

İki farklı muayene istasyonuna gittim egzozum orjinal değil ve helikopter gibi sesi var ama ikisindede kimse sese takılmadı. Hafif kusur bile yazmadılar ses için.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst