Motosiklet Muayene Hk.

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Şile yolundaki 650F'li resimlerin mevcut elimde, şile yoluna pist mi yaptılar ? Yeni edvençırınla da başarılar diliyorum genç :)

Şile yolunda bende bir fotosunu gördüm. Kendi elleri ile gösterdi. Edvençır yapmış sayıyorum :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------

Motosiklete özel istasyona gidersen geçemezsin , orada gaz verip sesini dinliyorlar yada ses ölçümü yapıyorlar , benim orj egzozu bile açık alana çıkarıp gaz açtı , otomobil muayene istasyonunda böyle birsey görmedim , fren testini bile abi şurda 20 mt sür freni kilitlede bakalım şeklinde yaptık :)

Silivri-Kavaklı'daki muayene istasyonu ile Haraççı'daki de aynı sistemle çalışıyor. Hatta Kavaklı'dakine bu motor Abs'li demez isen fren kitlenmedi die seni muayeneden bırakması bile söz konusu :queen:
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
.......Silivri-Kavaklı'daki muayene istasyonu ile Haraççı'daki de aynı sistemle çalışıyor. Hatta Kavaklı'dakine bu motor Abs'li demez isen fren kitlenmedi die seni muayeneden bırakması bile söz konusu :queen:

Canım Türkiyem ;) koskaca Alman TUV u bile hizaya getiririz böyle :D
 
Katılım
19 Kas 2018
Mesajlar
536
Şile yolunda bende bir fotosunu gördüm. Kendi elleri ile gösterdi. Edvençır yapmış sayıyorum :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------



Silivri-Kavaklı'daki muayene istasyonu ile Haraççı'daki de aynı sistemle çalışıyor. Hatta Kavaklı'dakine bu motor Abs'li demez isen fren kitlenmedi die seni muayeneden bırakması bile söz konusu :queen:

Bende kavaklı ve Alipaşa da ki istasyonları kullanıyorum ;)
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
az önce muayeneden geldim,
belki motosikletin kendisinden dolayı belki genel uygulamadan dolayı 10 dakikada muayene bitti,
lastik derinlikleri, fren mesafesi gibi konulara baktılar, kuyruk da yok.
istanbulda ise sağını solunu fazla kurcalıyorlardı.

her zamanki gibi,
far ayarlarında (led far) ve arka çantadan dolayı hafif kusurlarımız var.
 

AAB

Katılım
26 Mar 2019
Mesajlar
28
Arkadaslar selam.

650F'in muayenesi bitmiş, o kadar kullanmıyoruz ki, 7300 km'de muayene gelmiş durumda. Neyse konunun özüne gelelim. Alette açık egzoz mevcut, ve bunu sökmeden muayene yaptırmamız mümkün mü ? Son zamanlarda bu konu hk. fikri olan çözüm bulan, eden birileri var mıdır? Nasıl ilerleyebilirim?

https://resmim.net/f/F3wsfy.jpg

Sayın Levent, geçtiğimiz Haziran ayında muayene esnasında yaşadığım diyaloğu birebir aktarıyorum. Muayene memuru, susturucu olduğu sürece ve belli db değerlerini aşmadığı sürece sonradan takılan egzozlara sorun çıkartmadıklarını söylemişti. Sonuçta artık birçok motosiklet modeli üzerinde "stock" olarak farklı egzoz markalarıyla satılabiliyor, bu yüzden bunun takibini yapmamız zor diye de eklemişti. Dolayısıyla abartılı bir durum söz konusu olmadığı ve susturucu takılı olduğu sürece bir sorun yaşayacağınızı sanmıyorum. Ancak;

Her halükarda sonradan taktığınız egzoz bir modifikasyona girdiği için, doğru emülsiyon değerlerini karşılayıp karşılamadığı bir muamma olarak kalır. Dolayısıyla ilgili memur bu durumu sizi aleyhinize de kullanabilir, kullanmayabilirde. Malesef böyle bir açık kapıda mevcut.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
az önce muayeneden geldim,
belki motosikletin kendisinden dolayı belki genel uygulamadan dolayı 10 dakikada muayene bitti,
lastik derinlikleri, fren mesafesi gibi konulara baktılar, kuyruk da yok.
istanbulda ise sağını solunu fazla kurcalıyorlardı.

her zamanki gibi,
far ayarlarında (led far) ve arka çantadan dolayı hafif kusurlarımız var.

hadi bakalım sonucu yaz.
bende fırsat bulursam bi gün alacağım.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
muayene 10 dakika sürmedi.
istanbuldaki gibi sağını solunu kurcalamadılar,
şase numarası, ön süspansiyon, direksiyon turu, lastik derinlikleri, far ayarları, fren mesafesi, sinyaller gibi önemli yerleri kontrol ederek;
far ayarsız ve arka çanta onaysız (ya da benzeri bir ifade) olarak hafif kusurlu olarak geçtik.
(aramızda kalsın arada korna tutukluk yapıyor, onu da yeni fark ettim, korna kullanmıyorum burada, gerek kalmıyor)
 
Katılım
4 Tem 2015
Mesajlar
278
Bende bugun girdim muayeneye. Termignoni ile sorunsuz gectim. Egzoza pek takmiyorlar
 
Katılım
8 Eki 2016
Mesajlar
236
Benim motorda mivv egzost var, muayeneden susturucu takılı şekilde geçmiş.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Valla herkes geçmiş, bakalım, önümüzdeki hafta Rusya'ya seyahatim var, dönüşte bende gideceğim.
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
Bugün muayene işini hallettim :
Sizinkiyle ( The Dude isimli üyeyle ) aynı şeylere baktılar,egzozdan ( Tiger ) ve lastiklerden korkuyordum,lastiklerim iyi değildi. Hatta benim motosikleti muayene eden elemanın,yan tarafındaki eleman geldi gazı kökledi 😃 ortalık inledi herkes baktı falan,aha dedim egzozdan kalacaz. Çok şükür sadece far ayarı bozuk ,hafif kusurlu geçtik
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst